Dotyczy: |
|
I. Jak przeprowadzić migrację dla biura rachunkowego - Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość
Szczegółową instrukcję znajdziesz pod adresem:
Instrukcja migratora dla biura rachunkowego - Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość
Migrację możesz przeprowadzić od wersji 2024 Małej Księgowości. Jeżeli posiadasz wcześniejszą wersję, zaktualizuj program zgodnie z tabelą aktualizacji.
II. Jak przeprowadzić migrację dla przedsiębiorcy - Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość
Szczegółową instrukcję znajdziesz pod adresem:
Instrukcja migratora dla przedsiębiorcy - Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość
Migrację możesz przeprowadzić od wersji 2024 Małej Księgowości. Jeżeli posiadasz wcześniejszą wersję, zaktualizuj program zgodnie z tabelą aktualizacji.
III. Jak przeprowadzić migrację z Symfonii 2.0 Handel, Symfonii Start 2.0 Handel (na licencji HML)
Szczegółową instrukcję znajdziesz pod adresem:
Instrukcja migratora - Symfonii 2.0 Handel, Symfonia Start 2.0 Handel
Migrację możesz przeprowadzić od wersji 2021.c Symfonia Start Handel. Jeżeli posiadasz wcześniejszą wersję, zaktualizuj program zgodnie z tabelą aktualizacji.
IV. Jak przeprowadzić migrację z Symfonii Start 2.0 Faktura
Szczegółową instrukcję znajdziesz pod adresem:
Instrukcja migratora - Symfonia Start 2.0 Faktura
Migrację możesz przeprowadzić od wersji 2021.c Symfonia Start Faktura. Jeżeli posiadasz wcześniejszą wersję, zaktualizuj program zgodnie z tabelą aktualizacji.
V. Komunikaty błędów jakie możesz napotkać podczas migracji
- Błąd: System.Net.Http.HttpRequestException: Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. System.Net.Web.Exception: Nie można połączyć się z serwerem zdalnym
- Błąd: Nie można rzutować obiektu modelu COM typu 'System._ComObject' na typ interfejsu 'DTOLib2.DtoSession'
- Błąd: Firma posiada inny NIP niż ten podany w serwisie eBiuro: Załóż nowy profil firmy lub uzupełnij istniejący
VI. Jak zgłosić problemy z migracją dla biura rachunkowego
Zgłoś problem zgodnie z poniższą instrukcją:
Rodzaje wsparcia dla biur rachunkowych
Ważne! |
Zgłaszając problem za pomocą platformy eBOK w polu Pytanie z zakresu wybierz "Problem Techniczny - pytanie do specjalisty IT (informatyk)". |
VII. Jak zgłosić problemy z migracją dla przedsiębiorcy
Zgłoś problem zgodnie z poniższą instrukcją:
Rodzaje wsparcia dla przedsiębiorcy
Ważne! |
Zgłaszając problem za pomocą platformy eBOK w polu Pytanie z zakresu wybierz "Problem Techniczny - pytanie do specjalisty IT (informatyk)". |