Dotyczy:
Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość,
Symfonia Start 2.0 Faktura,
Symfonia Start 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn,
Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż
Problem:
Podczas wykonywania procesu migracji z programu z linii Symfonia Start 2.0/Symfonia 2.0 operacja zakończy się niepowodzeniem, a program zwróci komunikat:
Nie udało się utworzyć konta w aplikacji Symfonia eBiuro
Po wybraniu dostępnego przycisku Zobacz szczegóły, otrzymamy następującą informację:
[ERR] Błąd: Firma posiada inny NIP niż ten podany w serwisie eBiuro. Załóż nowy profil firmy lub uzupełnij istniejący
Rozwiązanie:
W celu rozwiązania problemu, należy:
- Rozwinąć zakładkę Aktywacja, dostępną w górnej części programu Symfonia Start 2.0/Symfonia 2.0.
- Z rozwijalnej listy wybrać opcję Zmiana danych firmy.
- W nowo otwartym oknie poprawić dane w kolumnie NIP usuwając myślniki i/lub przedrostek kraju. Przed wprowadzeniem zmian: Po wprowadzeniu zmian:
- Zatwierdzenie zmian poprzez wybranie przycisku OK.
Po wprowadzeniu zmian ponownie przeprowadzamy proces migracji.
______________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
______________________________________________________________________________________