Przejdź do głównej zawartości

[eBiuro] Błąd: System.Net.Http.HttpRequestException: Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. System.Net.WebException: Nie można połączyć się z serwerem zdalnym

Piotr Góral
Piotr Góral
  • Zaktualizowano

 

Dotyczy produktów:

Symfonia Start 2.0 Faktura,

Symfonia Start 2.0 Handel Sprzedaż,

Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość,

Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż

 

Problem:

Przy próbie migracji danych do Symfonia eBiuro, program zwraca komunikat błędu:

Po wybraniu dostępnego przycisku Zobacz szczegóły, otrzymamy następującą informację:

Błąd: System.Net.Http.HttpRequestException: Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. ---> System.Net.WebException: Nie można połączyć się z serwerem zdalnym.

 

Przyczyna: Błąd jest związany z zablokowaniem wykorzystywanych podczas migracji komponentów przez zaporę Windows Defender lub oprogramowanie antywirusowe.

 

Rozwiązanie: 

Dodanie aplikacji, z której wykonywania jest migracja do wyjątków zapory Windows Defender lub oprogramowania antywirusowego.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0