Dotyczy produktów:
Symfonia Start 2.0 Faktura,
Symfonia Start 2.0 Handel Sprzedaż,
Symfonia Start 2.0 Mała Księgowość,
Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż
Problem:
Przy próbie migracji danych do Symfonia eBiuro, program zwraca komunikat błędu:
Po wybraniu dostępnego przycisku Zobacz szczegóły, otrzymamy następującą informację:
Błąd: System.Net.Http.HttpRequestException: Wystąpił błąd podczas wysyłania żądania. ---> System.Net.WebException: Nie można połączyć się z serwerem zdalnym.
Przyczyna: Błąd jest związany z zablokowaniem wykorzystywanych podczas migracji komponentów przez zaporę Windows Defender lub oprogramowanie antywirusowe.
Rozwiązanie:
Dodanie aplikacji, z której wykonywania jest migracja do wyjątków zapory Windows Defender lub oprogramowania antywirusowego.
_____________________________________________________________________________________________
Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii.
Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.
Aby przejść do Społeczności:
- Kliknij link poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
- Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
- Wybierz interesujący Cię obszar;
- Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
- Dodaj nowy wpis.
Zapraszamy Zadaj pytanie Społeczności
_____________________________________________________________________________________________