Migracja z Symfonii Start 2.0 Faktura do Symfonii eBiuro

Rafał Kowalski
Rafał Kowalski
  • Zaktualizowano

I. Jak przeprowadzić migrację danych jeśli nie posiadasz profilu w aplikacji Symfonia eBiuro

Krok 1. Uruchom program Symfonia Start 2.0 Faktura i zaloguj się do firmy.

Krok 2. W prawym górnym rogu ekranu kliknij w przycisk Migracja do wersji online.

Krok 3. W oknie dialogowym kliknij przycisk Załóż profil firmy w Symfonia eBiuro.

Krok 4. Na formularzu, który zobaczysz:

  • wybierz typ profilu Przedsiębiorca
  • uzupełnij pola Adres e-mail oraz Hasło. Wpisz dane, którymi chcesz się logować do programu Symfonia eBiuro.  

Warunki, jakie musi spełnić hasło:  

  • nie może być powtórzeniem adresu e-mail
  • nie może zawierać znaków | ; < >
  • maksymalna liczba znaków: 24
  • minimalna liczba wymaganych znaków: 8  
  • musi zawierać wielką literę  
  • musi zawierać małą literę  
  • musi zawierać cyfrę
  • musi zawierać znak specjalny.

Krok 5. Kliknij przycisk Załóż profil firmy w Symfonia eBiuro.

JDG_III_krok5.png

Krok 6. Rozpocznie się proces tworzenia profilu firmy w programie Symfonia eBiuro.

Krok 7. Gdy proces się zakończy zobaczysz ekran z informacją, że migrator założył profil firmy w Symfonii eBiuro.

BR_III_krok7a.png

W ramach tego widoku możesz:

  • przejść do strony logowania programu Symfonia eBiuro (https://apps.symfonia.pl/auth/login)
  • wykonać synchronizację bazy kontrahentów
  • zobaczyć szczegółowy zapis logów. Logi są potrzebne tylko przy diagnozowaniu problemów z migracją.

I. Jak przeprowadzić migrację danych jeśli posiadasz profil w aplikacji Symfonia eBiuro

Krok 1. Uruchom program Symfonia Start 2.0 Faktura i zaloguj się do firmy.

Krok 2. W prawym górnym rogu ekranu kliknij w przycisk Migracja do wersji online.

Krok 3. W oknie dialogowym kliknij przycisk Zaloguj się.

Krok 4. Zobaczy okno, w którym podaj dane do logowania do konta w aplikacji Symfonia eBiuro i kliknij opcję Zaloguj się do profilu firmy w Symfonia eBiuro.

Krok 5. Rozpocznie się proces przenoszenia danych do aplikacji Symfonia eBiuro.


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0