Symfonia eBiuro - Opis zmian w wersji 29.0.0
Przedstawiamy Państwu nową wersję aplikacji Symfonia eBiuro. Skupiliśmy się w niej na rozszerzeniu funkcjonalności dla biur rachunkowych oraz księgowych.
Prezentujemy:
1. Mechanizm podpisywania certyfikatem kwalifikowanym i masowej wysyłki
plików JPK, dostępny z menu Rozliczenia firm > Deklaracje podatkowe. Mechanizm umożliwia
wysyłkę jednoczesną ewidencji i deklaracji JPK_V7 dla wielu klientów biura rachunkowego
jednocześnie. - Wsparcie Chmury Symfonii (symfonia.pl).
2. Gwarancja Wygoda - Infolinia dla Biur Rachunkowych. Jest to telefoniczne wsparcie techniczne – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00, więcej informacji znajdą Państwo w odrębnym artykule "Najważniejsze informacje o Gwarancji Wygoda"
oraz "Telefoniczne Wsparcie dla Biur Rachunkowych w Symfonia eBiuro".
3. Dla księgowych wprowadzających zapisy manualnie poprzez opcję „Dodaj wpis” w menu Księgowość
> Księgowanie dokumentów > Zaksięgowane wprowadzamy zmiany usprawniające pracę:
automatyzację przeliczeń i zarządzanie kategorią księgową bezpośrednio na wpisach do
księgi/rejestrów vat - Wsparcie Chmury Symfonii (symfonia.pl).
4. Modyfikujemy i usprawniamy również opcję Dodaj firmę w Kokpicie dla Biur Rachunkowych, co
powinno zwiększyć komfort zakładania nowych klientów biura - Wsparcie Chmury Symfonii (symfonia.pl).
5. Dla użytkowników prowadzących aktywną sprzedaż rozbudowujemy opcję grup cenowych,
porządkując ją i udostępniając możliwość aktywnego korzystania z cennika – grupy cenowej w trakcie
wystawiania faktur.- Wsparcie Chmury Symfonii (symfonia.pl).
6. Rozszerzamy również zakres numeracji faktur sprzedaży o dwie nowe opcje: rok
w formacie dwu lub czteroznakowym oraz stała ilość cyfr w numerze kolejnym faktury.
Zespół Symfonia eBiuro