1. Dla kogo jest Gwarancja Wygoda?
Dla biur rachunkowych, które korzystają na platformie Symfonia eBiuro z pakietu Standard
lub pakietu Premium.
2. Co zyskasz, gdy kupisz Gwarancję Wygoda?
Telefoniczne wsparcie techniczne – od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00
pod numerem 22 455 56 00. Więcej informacji znajdziesz w Zasadach wsparcia oraz zakresie usług Wsparcia Technicznego Produktu.
3. Ile kosztuje Gwarancja Wygoda?
Koszt uzależniliśmy od okresu trwania pakietu:
- 62 zł netto – na miesiąc
- 744 zł netto – na 12 miesięcy
- 1 488 zł netto – na 24 miesiące.
Ważne!
Gwarancję Wygoda możesz kupić tylko na czas, na który masz już wykupiony pakiet Standard lub pakiet Premium. Gdy korzystasz już z pakietu Standard lub pakietu Premium to za Gwarancję Wygoda zapłacisz tylko za te dni, które pozostały Ci do końca abonamentu pakietów Standard lub Premium.
Dzienny koszt za korzystanie z Gwarancji Wygoda wynosi 2,06 zł netto.
Przykład:
Gdy zostało Ci 100 dni do końca abonamentu rocznego pakietu Standard – za Gwarancję Wygoda zapłacisz 206 zł netto.
4. W jaki sposób możesz kupić Gwarancję Wygoda?
Gwarancję Wygoda możesz kupić:
- na platformie eBiuro
- od razu, gdy kupujesz pakiet Standard lub pakiet Premium, lub
- w każdej chwili trwania Twojego abonamentu pakietu Standard lub pakietu Premium.
Kupuję w tym samym czasie pakiet Standard lub pakiet Premium oraz Gwarancję Wygoda – instrukcja
- Zaloguj się do platformy eBiuro.
- Kup pakiet Standard lub pakiet Premium zgodnie z Instrukcją zakupu pakietu Symfonia eBiuro dla biur rachunkowych
- Następnie przejdź do zakupu Gwarancji Wygoda.
Jak to zrobić?
-
- Wybierz z listy Gwarancja Wygoda i przesuń suwak z Nie na Tak.
- Zaznacz pole, które potwierdza, że akceptujesz Zasady wsparcia technicznego, a następnie kliknij przycisk Dalej.
- Gdy pojawi się okno Podsumowanie – kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przeniesie Cię do okna PayU, gdzie wybierzesz sposób płatności.
- Opłać pakiet.
- I gotowe! Na swój adres e-mail otrzymasz fakturę.
- Gwarancję Wygoda uruchomimy w ciągu 3 godzin od zaksięgowania Twojej wpłaty.
Kupuję Gwarancję Wygoda w trakcie trwania abonamentu pakietu Standard lub pakietu Premium – instrukcja
Jak to zrobić?
- Zaloguj się do platformy eBiuro.
- Kliknij w awatar (prawy górny róg strony).
- Wybierz Pakiety i Płatności, a następnie zakładkę Dodatkowe limity.
- Kliknij przycisk Kup w oknie Gwarancja Wygoda.
- Przesuń suwak z Nie na Tak.
- Zaznacz pole, które potwierdza, że akceptujesz Zasady wsparcia technicznego, a następnie kliknij przycisk Dalej.
- Gdy pojawi się okno Podsumowanie – kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przeniesie Cię do okna PayU, gdzie wybierzesz sposób płatności.
- Opłać pakiet.
- I gotowe! Na swój adres e-mail otrzymasz fakturę.
- Gwarancję Wygoda uruchomimy w ciągu 3 godzin od zaksięgowania Twojej wpłaty
5. Od kiedy Gwarancja Wygoda będzie aktywna?
Gwarancję Wygoda uruchomimy w ciągu 3 godzin od zaksięgowania Twojej wpłaty.
Gdy uruchomimy usługę – po zalogowaniu do platformy eBiuro zobaczysz:
- numer do wsparcia technicznego (dół strony):
- po kliknięciu w ikonę Kontakt poniższe informacje: