Z przyjemnością prezentujemy najnowsze aktualizacje w programie Symfonia eBiuro!
W odpowiedzi na potrzeby naszych użytkowników, stale rozwijamy nasze oprogramowanie, dodając nowe funkcje, poprawiając wydajność i zapewniając jeszcze lepsze wsparcie dla prowadzenia biznesu. Zapraszamy do zapoznania się z najnowszymi ulepszeniami, które mają na celu ułatwienie zarządzania firmą i poprawę efektywności pracy.
1. Rejestrowanie nieobecności właściciela: rozbudowa aplikacji udostępniająca użytkownikom kartotekę nieobecności dla właściciela rozliczającego się z pracownikami, skutkująca automatyzacją wyliczeń podstawy składki społecznej ZUS oraz automatyzacją ujmowania nieobecności w ZUS RSA. Szczegółowy opis funkcji znajdziesz we wpisie Jak dodać nieobecność właściciela
2. Automatyzacja tworzenia zestawów deklaracji DRA/RCA/RSA: wybór potrzebnych deklaracji w ramach zestawu będzie dokonywał się automatycznie na podstawie danych pochodzących z pracowników i właściciela. Więcej informacji znajdziesz we wpisie Generowanie deklaracji ZUS DRA, RCA i RSA
3. Rozbudowa księgowania zaawansowanego o dodatkowe opcje i udogodnienia: zakładka prezentująca dane z dokumentu oraz możliwość zmiany kategorii księgowej z poziomu księgowania zaawansowanego. Dzięki zmianie w księgowaniu zaawansowanym dajemy użytkownikom dostęp do wszystkich kluczowych informacji wynikających z dokumentu oraz łatwość dokonywania niezbędnych zmian dotyczących ich księgowania.
Więcej informacji we wpisie Księgowanie zaawansowane dokumentów
4. Znacznik "księguj na koniec miesiąca": możliwość sterowania kolejnością wpisów do KPIR i rejestrów vat. Opcja przydatna w przypadkach, gdy zachodzi konieczność wykazania nowych zapisów księgowych w KPIR po wstępnym zakończeniu prac na dokumentach danego miesiąca. Dzięki użyciu znacznika nowe wpisy wprowadzane są na koniec miesiąca, co eliminuje konieczność przenumerowywania dotychczasowych wpisów. Informację o możliwości księgowania na koniec miesiąca znajdziesz we wpisach Księgowanie zaawansowane dokumentów oraz Dodawanie wpisów bezpośrednio do KPiR/ewidencji przychodów oraz rejestru VAT
Inne ciekawe nowości i zmiany:
Zestawienie dochodów właściciela: zestawienie pomocnicze z informacją o dochodach, podstawach składek i składkach właściciela. Więcej informacji znajdziesz we wpisie Zestawienie pomocnicze - podstawa składki zdrowotnej
[Głos klienta] Dowody Wewnętrzne: likwidacja wymagalności sekcji płatności (oraz miejscowości) na DW, usprawniająca i przyspieszająca proces tworzenia dowodów wewnętrznych. Szczegóły we wpisie Jak wygenerować dowód wewnętrzny
Automatyczna zmiana serwisu do wysyłki ZUS: zapewnienie możliwości wysyłki deklaracji do ZUS mimo prac technicznych na jednym z serwisów zusowskich.
Modyfikacja interfejsu dla księgowań rejestrowanych przez opcję "Dodaj wpis": ujednolicenie interfejsu z księgowaniem zaawansowanym. Więcej informacji znajdziesz we wpisie Dodawanie wpisów bezpośrednio do KPiR/ewidencji przychodów oraz rejestru VAT
Dziękujemy!
Zespół Symfonia eBiuro