Przejdź do głównej zawartości

Symfonia ERP moduł Handel

Komentarze

Komentarze: 3

  • Piotr Góral

    Szanowni Państwo, 

    w pierwszej kolejności informuję ze zadaliście Państwo pytanie odnośnie problemu z programami desktopowymi na społeczności eBiura.

    Odp. 1 - Obecnie staramy się odnaleźć przyczynę takowego zachowania programu. Gdy otrzymam informację zwrotną przekażę ją Państwu. 

    Odp.2 - Przesyłam link związany z konfiguracją poczty. https://pomoc.symfonia.pl/Help/rd/ERP/2024_2/150139

    Proszę pamiętać, że zgodnie z dokumentacją, Microsoft Office powinien być zainstalowany
    w wersji 32 bitowej. Proszę spróbować również włączyć program klikając na ikonie prawy klawiszem myszy - następnie wybrać opcję "uruchom jako administrator" i sprawdzić czy błąd również się pojawi. 

     

     

    0
  • Beata Błachowicz

    Dzień dobry.

    W temacie pkt.1. - czy mamy już rozwiązanie?

    0
  • Piotr Góral

    Dzień dobry, 

    Odnośnie pkt.1 - gdy tylko otrzymam informacje co było przyczyną takiego zachowania programu będę Państwa informował w tym wątku. Obecnie problem rozwiązuje instalacja całego pakietu. 

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.