ewidencja sprzedaży
Udzielono odpowiedziNajpierw mówicie ,że źle zgłaszam problem powinnam z opcji wsparcia ok zrobiłam dziś w tej sprawie co w ubiegłym tygodniu na wsparciu iiii zero reakcji zero pomocy a czas nagli muszę zamknąć miesiąc czerwiec a z ewidencji sprzedaży nie można nic wygenerować .
Ponawiam na CITO usunięcie problemu dot to
Zgłoszenie nr: #16488548 zostało zaktualizowane. Aby dodać kolejne komentarze, wystarczy odpowiedzieć na ten e-mail.
-
Dzień dobry,
Z Pani poprzednim wpisem na Społeczności, z dnia 5 lipca, zapoznaliśmy się oraz na jego podstawie zarejestrowaliśmy zgłoszenie, którego numer podała Pani powyżej. Zarówno do wpisu na Społeczności, jak i w ramach zgłoszenia, wysyłaliśmy Pani wiadomość. Dodatkowo kontaktowałem się z Panią drogą mailową.
Zadanie, przekazane do Działu technicznego, czeka na realizację. Jak tylko poprawka będzie gotowa, poinformujemy Panią o tym w ramach zgłoszenia nr 16488548. Przepraszamy za niedogodności.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1