ewidencja sprzedaży Udzielono odpowiedzi

Najpierw mówicie ,że źle zgłaszam problem powinnam z opcji wsparcia ok zrobiłam dziś w tej sprawie co w ubiegłym tygodniu na wsparciu iiii zero reakcji zero pomocy a czas nagli muszę zamknąć miesiąc czerwiec a z ewidencji sprzedaży nie można nic wygenerować .

Ponawiam na CITO usunięcie problemu dot to 

Zgłoszenie nr: #16488548 zostało zaktualizowane. Aby dodać kolejne komentarze, wystarczy odpowiedzieć na ten e-mail.

Komentarze

Komentarze: 1

  • Comment author
    Adam Szymański

    Dzień dobry,

    Z Pani poprzednim wpisem na Społeczności, z dnia 5 lipca, zapoznaliśmy się oraz na jego podstawie zarejestrowaliśmy zgłoszenie, którego numer podała Pani powyżej. Zarówno do wpisu na Społeczności, jak i w ramach zgłoszenia, wysyłaliśmy Pani wiadomość. Dodatkowo kontaktowałem się z Panią drogą mailową.

    Zadanie, przekazane do Działu technicznego, czeka na realizację. Jak tylko poprawka będzie gotowa, poinformujemy Panią o tym w ramach zgłoszenia nr 16488548. Przepraszamy za niedogodności.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.