Aby ustawić własną treść wiadomości wysyłanej z systemu do kontrahenta, prosimy postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz Dane i Ustawienia → Szablony przypomnień → Wysyłka dokumentu → Opcje → Edytuj szablon.
Krok 2: Wprowadź własny tekst w polu Tytuł i Treść i kliknij przycisk Zapisz.
Zapisane zmiany zobaczysz podczas wysyłki faktury do kontrahenta. Twój tekst jest widoczny w polu Temat wiadomości i Treść wiadomości. Więcej informacji na temat wysyłki faktur znajdziesz w instrukcji Jak wystawić i wysłać fakturę
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji