Dotyczy: |
|
I. Opis sytuacji
W sytuacji przeniesienia środowiska serwerowego na nowe urządzenie lub zmiany instancji silnika baz danych SQL Server na serwerze lub stacjach roboczych wykorzystujących synchronizację Modułu integracji OCR z modułem Symfonia Finanse i Księgowość lub Symfonia ERP Finanse i Księgowość może wystąpić komunikat błędu podczas próby połączenia z bazą danych:
Nie udało się zalogować do firmy. Błąd: Obiekt Symfonia Common nie może uzyskać informacji potrzebnych do nawiązania połączenia z baza danych.
II. Przyczyna zdarzenia
Przyczyną powyższego komunikatu jest zmiana parametrów połączeniowych do baz danych.
III. Rozwiązanie
Aby rozwiązać powyższy problem wykonaj ponowną instalację Modułu integracji OCR zgodnie z poniższą instrukcją.
Krok 1. W systemie Windows przejdź do Menu Start → Ustawienia → Aplikacje → odszukaj Moduł integracji OCR na liście zainstalowanych i wybierz opcję Odinstaluj.
Krok 2. Przejdź do lokalizacji C:\Użytkownicy\<nazwa_użytkownika>\AppData\Local i zmień nazwę katalogu Apps na Apps_OLD.
Krok 3. Przejdź do lokalizacji C:\Użytkownicy\nazwa_użytkownika>\AppData\Roaming\Symfonia\eBiuro\Konektor\db i zmień nazwę pliku danesql.db na danesql_OLD.db.
Krok 4. Przejdź do lokalizacji C:\Użytkownicy\<nazwa_użytkownika>\AppData\Roaming\Sage\Config i zmień nazwę pliku:
• Sage50.ini na Sage50_OLD.ini jeśli korzystasz z modułu Symfonia Finanse i Księgowość.
• amfkSQL.ini na amfkSQL_OLD.ini Jeśli korzystasz z modułu Symfonia ERP Finanse i Księgowość
Krok 5. Przejdź do lokalizacji C:\Użytkownicy\<nazwa_użytkownika>\Dokumenty i zmień nazwę katalogu SkTo na SkTo_OLD.
Krok 6. Zainstaluj Moduł integracji OCR zgodnie z instrukcją [eBiuro] Jak pobrać i zainstalować modułu integracji OCR
Krok 7. Zaloguj się do Modułu integracji OCR zgodnie z instrukcją [eBiuro] Jak zalogować się do Modułu integracji OCR
Krok 8. Utwórz połączenie pomiędzy firmą istniejącą w module Symfonia Finanse i Księgowość lub Symfonia ERP Finanse i Księgowość i aplikacji Symfonia eBiuro zgodnie z instrukcją [eBiuro] Tworzenie powiązania między firmą istniejącą w Symfonii Finanse i Księgowość a firmą w Symfonii eBiuro
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, który Cię interesuje.
Aby zalogować się do naszej społeczność, potrzebujesz konta w Symfonii ID.
Jeśli jeszcze go nie masz – skorzystaj z instrukcji