[eBiuro] Fakturatka - nowość w systemie eBiuro

Dagmara Chojnacka
Dagmara Chojnacka
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Wydatki apps.symfonia.pl

W systemie udostępniamy nową funkcjonalność, która pozwoli Ci rozłożyć firmowe wydatki za towary, surowce, usługi, oprogramowanie, sprzęt czy licencje na wygodne raty.

Ważne! Funkcjonalność jest dostępna dla dokumentów, w których stronami transakcji są firmy i przedsiębiorcy. Jeśli jedną ze stron transakcji jest osoba fizyczna system nie pozwoli na skorzystanie z rat. 

 

Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy wykonać poniższe kroki:

1. Zalogować się do systemu eBiuro.

2. Dodać dokument kosztowy - ręcznie lub za pomocą OCR. 

3. Po zapisaniu dokumentu odszukać go na liście i w przycisku Opcje wybrać Rozłóż na raty.

W oknie, które się pojawi zaprezentujemy podstawowe informacje dotyczące faktury: kontrahenta, datę wystawienia dokumentu, termin płatności oraz wartość brutto dokumentu.

4. W kolejnym kroku potwierdź, że zobowiązujesz Symfonię, do przekazania Twoich danych do NFG. 

5. Następnie wybierz Wylicz ratę na kalkulatorze

6. W tym momencie nastąpi przekierowanie na stronę partnera Fakturatka, gdzie musisz podać numer NIP firmy aby przejść dalej. 

7. W kolejnych krokach postępuj zgodnie z instrukcjami, które będą wyświetlane na poszczególnych ekranach. Szczegółowe informacje znajdziesz w załączniku zamieszczonym w dolnej części tego wpisu.

 

 

 

 

 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0