Dotyczy: Wydatki w apps.symfonia.pl
W systemie udostępniamy nową funkcjonalność, która pozwoli Ci rozłożyć firmowe wydatki za towary, surowce, usługi, oprogramowanie, sprzęt czy licencje na wygodne raty.
Ważne! Funkcjonalność jest dostępna dla dokumentów, w których stronami transakcji są firmy i przedsiębiorcy. Jeśli jedną ze stron transakcji jest osoba fizyczna system nie pozwoli na skorzystanie z rat.
Aby skorzystać z tej funkcjonalności należy wykonać poniższe kroki:
1. Zalogować się do systemu eBiuro.
2. Dodać dokument kosztowy - ręcznie lub za pomocą OCR.
3. Po zapisaniu dokumentu odszukać go na liście i w przycisku Opcje wybrać Rozłóż na raty.
W oknie, które się pojawi zaprezentujemy podstawowe informacje dotyczące faktury: kontrahenta, datę wystawienia dokumentu, termin płatności oraz wartość brutto dokumentu.
4. W kolejnym kroku potwierdź, że zobowiązujesz Symfonię, do przekazania Twoich danych do NFG.
5. Następnie wybierz Wylicz ratę na kalkulatorze.
6. W tym momencie nastąpi przekierowanie na stronę partnera Fakturatka, gdzie musisz podać numer NIP firmy aby przejść dalej.
7. W kolejnych krokach postępuj zgodnie z instrukcjami, które będą wyświetlane na poszczególnych ekranach. Szczegółowe informacje znajdziesz w załączniku zamieszczonym w dolnej części tego wpisu.