[eBiuro] Najważniejsze informacje o Rozliczeniach firm

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

Ważne! 

Rozliczenia firm są dostępne dla biur w ramach każdego pakietu zakupionego po 6.11.2024 r.

Jeśli zakup pakietu Standard był przez 6.11.2024 r., możesz osobno dokupić usługę Rozliczenia firm.

 

I. Dla kogo jest funkcja Rozliczenia firm?

Dla biur rachunkowych, które korzystają z programu Symfonia eBiuro.


II. Co zyskasz?

Możliwość co miesięcznego rozliczenia klienta m.in. w zakresie podatkowym czy składek ZUS, instrukcja Rozliczenia firm dla biur rachunkowych

 

III. W jaki sposób możesz kupić Rozliczenia firm, jeśli zakup pakietu w Symfonia eBiuro był przed 6.11.2024 r?

  • w programie Symfonia eBiuro
  • w trakcie aktywnego pakietu Standard

Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz Pakiety i płatności.

Krok 3: Odszukaj Rozliczenia firm i kliknij przycisk Kup.

Krok 4: Zobaczysz nowe okno Dodatkowe funkcje programu.

Krok 5: Przesuń przy Rozliczenia firm suwak z NIE na TAK i kliknij przycisk Dalej.

rok 5: Zobaczysz okno Podsumowanie, na którym widać dane do faktury oraz wybrane pakiety. 

Krok 6: Jeśli posiadasz dodatkowy kod od partnera lub handlowca, wprowadź go w polu Posiadam kod reprezentanta (opcjonalnie)

Krok 7: Zaznacz Akceptuję regulamin użytkowania programu w chmurze.

Krok 9: Kliknij przycisk Przejdź do płatności. System przekieruje Cię na stronę PayU gdzie możesz opłacić pakiet. Dalej postępuj zgodnie z informacjami, które wyświetlają się na ekranie. 

Krok 10: Na adres e-mail otrzymasz fakturę.


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0