Na koncie biura rachunkowego możesz zbiorczo podpisać i wysłać deklaracje swoich klientów. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Przejdź do zakładki Rozliczenia firm →Deklaracje podatkowe
Krok 3: W polu Miesiąc księgowy wskaż miesiąc, za który chcesz wysłać deklaracje.
Krok 4: W polu Deklaracje wybierz pozycję JPK_V7, a w polu Status deklaracji wybierz Utworzone.
Krok 5: Zobaczysz listę firm, dla których są utworzone deklaracje. Zaznacz te deklaracje, które chcesz wysłać.
Ważne! |
Jeśli obsługujesz wiele firm i w systemie widzisz kilka stron z deklaracjami do wysłania, to jednorazowo możesz zaznaczyć tylko te deklaracje, które widzisz na jednej stronie. Nie możesz zaznaczyć deklaracji z kilku stron. Warto w tym widoku zwiększyć ilość elementów na stronie do 50. Aby to zrobić:
|
Krok 6: Kliknij przycisk Opcje dla zaznaczonych → Podpisz JPK → Podpisz.
Krok 7: Aby podpisać deklaracje, postępuj zgodnie z krokami opisanymi w instrukcji Jak podpisać deklarację JPK V7 za pomocą certyfikowanego podpisu elektronicznego i wysłać ją do Urzędu Skarboweog
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji