[eBiuro] Jak zbiorczo podpisać i wysłać deklaracje JPK_V7 na koncie biura rachunkowego

Weronika Bylinka
Weronika Bylinka
  • Zaktualizowano

Na koncie biura rachunkowego możesz zbiorczo podpisać i wysłać deklaracje swoich klientów. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami. 

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro

Krok 2: Przejdź do zakładki Rozliczenia firm Deklaracje podatkowe

Krok 3: W polu Miesiąc księgowy wskaż miesiąc, za który chcesz wysłać deklaracje. 

Krok 4: W polu Deklaracje wybierz pozycję JPK_V7, a w polu Status deklaracji wybierz Utworzone

Krok 5: Zobaczysz listę firm, dla których są utworzone deklaracje. Zaznacz te deklaracje, które chcesz wysłać. 

Ważne! 

   Jeśli obsługujesz wiele firm i w systemie widzisz kilka stron z deklaracjami do wysłania, to jednorazowo możesz zaznaczyć tylko te deklaracje, które widzisz na jednej stronie. Nie możesz zaznaczyć deklaracji z kilku stron.  

Warto w tym widoku zwiększyć ilość elementów na stronie do 50. Aby to zrobić:

  • przewiń widok do samego dołu
  • po prawej stronie rozwiń listę Ilość elementów na stronie
  • wskaż na liście 50. 

Krok 6: Kliknij przycisk Opcje dla zaznaczonych Podpisz JPK Podpisz.

Krok 7: Aby podpisać deklaracje, postępuj zgodnie z krokami opisanymi w instrukcji Jak podpisać deklarację JPK V7 za pomocą certyfikowanego podpisu elektronicznego i wysłać ją do Urzędu Skarboweog


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0