[eBiuro] Kokpit dla biura rachunkowego

Renata Andrzejewska
Renata Andrzejewska
  • Zaktualizowano

I. Kokpit 

Na koncie biura rachunkowego, po zalogowaniu zobaczysz listę firm obsługiwanych oraz szczegółowe informacje o klientach:

  • nazwę firmy klienta
  • NIP
  • formę księgowości
  • czy jest podatnikiem VAT
  • czy prowadzi Kadry i Płace w Symfonia eBiuro
  • czy miesiąc księgowy jest jeszcze otwarty czy już zamknięty
  • status rozlicznie klienta. 

 

Funkcje dostępne na widoku Kokpit:

  • dodawanie nowego klienta kliknij przycisk Dodaj firmę zobaczysz formularz dodawania nowej firmy. Więcej informacji we wpisie Jak dodawać firmy obsługiwane przez biuro rachunkowe
  • przełączanie na konto klienta kliknij przycisk Przejdź, system przełączy Cię na widok konta klienta gdzie zobaczysz widok Status rozliczenia firmy.

Ważne! 

Pracownik biura rachunkowego, który jest przypisany do firm jako opiekun, zobaczy tylko te firmy, które obsługuje.

II. Status rozliczenia firmy

Gdy na widoku Kokpit klikniesz Przejdź, zobaczysz widok Status rozliczenia firmy.
Z tego widoku możesz przejść do konkretnych czynności na danej firmie. Dostępne są opcje:
  • Księguj – zobaczysz widok księgowania dokumentów
  • Dodaj pracownika – zobaczysz formularz dodawania pracownika
  • Weryfikuj dokumenty – zobaczysz widok Skanowanie dokumentów (OCR)
  • Wróć do konta głównego – wrócisz do widoku Kokpit na koncie głównym.

 

III. Makieta uprawnień na koncie głównym i firmie podległej 

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 1