Strona wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Możesz samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. Jeśli nie akceptujesz naszej Polityki prywatności opuść tę stronę internetową.

Przejdź do głównej zawartości
Zaloguj
  1. Wsparcie Chmury Symfonii
  2. Dokumenty
  3. Najczęstsze pytania

Najczęstsze pytania

  • [eBiuro] Jak zaksięgować sprzedaż na kontrahenta detalicznego? Na przykład pasek fiskalny, bądź inny zbiorczy dokument sprzedaży?

    26/05/2022 12:53

  • Ponowny eksport dokumentu

    11/05/2022 12:58

  • Faktura dla podatnika zwolnionego z VAT (nievatowca)

    12/01/2022 08:12

  • Jak rozliczyć przejazdy służbowe prywatnym pojazdem?

    10/01/2022 15:40

  • Jak wystawić fakturę z adnotacją "Metoda kasowa"?

    10/01/2022 12:52

  • Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów (faktura WDT)

    5/01/2022 12:57

  • Faktura sprzedaży (krajowa) – odwrotne obciążenie

    5/01/2022 12:23

  • Czy istnieje możliwość ukrycia pustej kolumny PKWiU na wydruku faktury?

    5/01/2022 12:15

  • Czy istnieje możliwość zmiany zapisu terminu płatności na fakturze?

    5/01/2022 12:02

  • Kiedy należy wystawić fakturę zaliczkową?

    5/01/2022 11:21

  • Czy dostępny w systemie dokument paragon sprzedaży oznacza to samo co paragon fiskalny?

    5/01/2022 11:04

  • Kto wystawia fakturę marża?

    5/01/2022 08:59

  • Jak wystawić fakturę split payment?

    30/12/2021 13:45

  • Pobieranie faktury dla Platformy Elektronicznego Fakturowania

    30/12/2021 09:30

  • Gdzie znajdę informację o statusie wysyłki faktury do kontrahenta?

    30/12/2021 09:01

  • W jaki sposób dodać rabat na fakturze?

    29/12/2021 14:18

  • Czy dla kontrahenta mogę określić indywidualny rabat oraz sposób i termin płatności faktur?

    29/12/2021 13:54

  • Dlaczego kod GTU nie jest widoczny na wydruku faktury?

    29/12/2021 13:31

  • Co oznacza status dokumentu wyeksportowany?

    29/12/2021 13:26

© Symfonia 2022

Strona główna Regulamin Społeczności Głos Klienta Symonii
Oparte na technologii Zendesk