Przejdź do głównej zawartości

Kategorie księgowe

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 1

  • Weronika Bylinka

    Dzień dobry,
    W programie Symfonia eBiuro istnieje możliwość stworzenia kategorii do ustawienia dekretu w taki sposób, aby dokument posiadał zarówno księgowanie podstawowe jak i równoległe. 
    W tym celu należy zdefiniować zwykłą kategorię kosztową np. Zakup, następnie kategorię księgową MPK a we wprowadzanym dokumencie użyć obydwu Kategorii zwykłej i kategorii MPK.

    1. Zwykła przykładowa kategoria:



     2. Kategoria księgowania równoległego:



     
    3. Wprowadzany dokument:
    Aby na dokumencie można było wskazać Kategorie i Kategorię MPK w sekcji produkt należy wybrać pokaż więcej-> zaznaczyć kropkę własny ->i zaznaczyć Kategorię i Kategorię MPK.
    Jeśli kolumny będą już widoczne z listy rozwijanej wskazujemy zwykłą kategorię i kategorię MPK
     

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.