Brak przekierowania przy próbie przedłużenia subskrypcji Udzielono odpowiedzi
Problem polega na tym, że po wybraniu opcji płatności za pakiet na kolejny rok, nie następuje przekierowanie do płatności. Pojawia się jedynie okno z informacją płatność w toku i opcją przerwania płatności. Przy wybraniu opcji “sprawdź status płatności”, przekierowuje na stronę PAYU i tam wyświetla się informacja, że coś poszło nie tak.
Komentarze
Komentarze: 3
Informacja, że płatność jest w toku pojawia się gdy była już podjęta próba płatności za pakiet. Jeśli ta płatność nie zastała ukończona, czyli nie opłaciła Pani pakietu, proszę kliknąć Przerwij płatność i zacząć proces płatności za pakiet od początku.
Komunikat pojawia się po to, aby zabezpieczyć przed możliwością podwójnego opłacenia pakietu.
Robiliśmy to wielokrotnie (tzn. przerywaliśmy płatność w ten sposób), niestety nie ma żadnej różnicy w zachowaniu. Dodam, że testowaliśmy to również na wielu przeglądarkach (Chrome (w tym w trybie incognito), Edge, Firefox, Opera) oraz na dwóch różnych komputerach - jednym w naszej domenie i sieci firmowej i na jednym w zupełnie innej lokalizacji i sieci, bez domeny.
Widzę, że zarejestrowała Pani zgłoszenie w tym temacie. Będę się z Panią kontaktować w ramach tego zgłoszenia, żeby wyjaśnić sytuację.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.