rejestr sprzedaży - chronologia dat Planowany
Czy u Was też występuje ten problem, że w rejestrze sprzedaży program ustawia daty w cały świat a nie chronologicznie?
Nie mogę wysłać rejestru sprzedaży do klientów bo jest straszny bałagan w datach.
Czy u Was też występuje ten problem, że w rejestrze sprzedaży program ustawia daty w cały świat a nie chronologicznie?
Nie mogę wysłać rejestru sprzedaży do klientów bo jest straszny bałagan w datach.
Komentarze
Komentarze: 5
Kwestia chronologii w rejestrze sprzedaży będzie przez nas modyfikowana.
O wdrożeniu zmiany poinformujemy Panią w ramach zgłoszenia, które zostało przez Panią zarejestrowane w naszym systemie zgłoszeń.
Jaki jest czas na Waszą reakcję czyli naprawę?
Muszę wysłać rejestry do klientów.
Pani Anno, na chwilę obecną nie został określony termin przygotowania i wdrożenia zmian w zakresie chronologii w rejestrach. O przygotowaniu zmian będziemy informować.
Koszmarnie długo w Symfonii trzeba czekać na jakąkolwiek poprawkę w programie.
Szok.
Czy zatrudniacie w ogóle informatyków?
Rozumiem, że ten temat jest dla Pani ważny. Zapewniam, że kwestia chronologii nie zostanie przez nas pominięta w pracach programistycznych.
Listę najważniejszych wdrożonych zmian w aplikacji prezentujemy w Centrum pomocy w sekcji.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.