rejestr sprzedaży - chronologia dat Planowany

Czy u Was też występuje ten problem, że w rejestrze sprzedaży program ustawia daty w cały świat a nie chronologicznie?

Nie mogę wysłać rejestru sprzedaży do klientów bo jest straszny bałagan w datach.

Komentarze

Komentarze: 5

  • Comment author
    Adam Szymański

    Kwestia chronologii w rejestrze sprzedaży będzie przez nas modyfikowana.

    O wdrożeniu zmiany poinformujemy Panią w ramach zgłoszenia, które zostało przez Panią zarejestrowane w naszym systemie zgłoszeń.

    0
  • Comment author
    Anna Lipińska-Szymczak

    Jaki jest czas na Waszą reakcję czyli naprawę?

    Muszę wysłać rejestry do klientów.  

     

    0
  • Comment author
    Adam Szymański

    Pani Anno, na chwilę obecną nie został określony termin przygotowania i wdrożenia zmian w zakresie chronologii w rejestrach. O przygotowaniu zmian będziemy informować.

    0
  • Comment author
    Anna Lipińska-Szymczak

    Koszmarnie długo w Symfonii trzeba czekać na jakąkolwiek poprawkę w programie.

    Szok.

    Czy zatrudniacie w ogóle informatyków?

    0
  • Comment author
    Adam Szymański

    Rozumiem, że ten temat jest dla Pani ważny. Zapewniam, że kwestia chronologii nie zostanie przez nas pominięta w pracach programistycznych.

    Listę najważniejszych wdrożonych zmian w aplikacji prezentujemy w Centrum pomocy w sekcji.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.