Usunięcie kosztów uzyskania przychodu przez pracownika w danym miesiącu Planowany

W ciągu roku zdarzały się sytuacje, że pracownik nie świadczył stosunku pracy z uwagi na pobieranie zasiłku chorobowego (pracodawca jest płatnikiem zasiłków) lub nieusprawiedliwioną nieobecność przez cały miesiąc kalendarzowy.

W takich sytuacjach nie mogę zastosować kosztów uzyskania przychodu przy obliczaniu zaliczki na podatek dochodowy. Proszę o informację lub umożliwienie zmiany tej opcji przy poszczególnych wypłatach.

W takich miesiącach koszty te nie powinny być również uwzględniane w kartach wynagrodzeń oraz PIT 11.

Komentarze

Komentarze: 2

  • Comment author
    Adam Szymański

    Dziękuję za przesłanie propozycji zmiany w aplikacji.
    Kwestia edycji kosztów uzyskania przychodu z poziomu formularza wypłaty została przekazana do Działu Rozwoju Oprogramowania.

    Lista najważniejszych zmian, wdrożonych w poprzednich wersjach aplikacji, jest dostępna w Centrum pomocy w sekcji: Zmiany wprowadzone w systemie Symfonia eBiuro.

    0
  • Comment author
    Grzegorz Prusak

    Szanowny Panie Adamie. 

    A kiedy można spodziewać się efektów pracy Działu Rozwoju Oprogramowania?

    Bo jest wiele tematów pilnych, które wymagają natychmiastowej poprawy gdyż skutkuje to dodatkową pracą pracowników w biurze, pracą która będzie skupiała się na naprawie zapisów spowodowanych błędami ebiura.

    Pisałem też miesiąc temu o błędach w naliczaniu wynagrodzeń i również z zadowoleniem przekazał Pan temat do DzRO.
    A mija kolejny miesiąc a wynagrodzenia nadal nie są naprawione :(((

    Prosimy o konkrety!

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.