Usunięcie kosztów uzyskania przychodu przez pracownika w danym miesiącu Planowany
W ciągu roku zdarzały się sytuacje, że pracownik nie świadczył stosunku pracy z uwagi na pobieranie zasiłku chorobowego (pracodawca jest płatnikiem zasiłków) lub nieusprawiedliwioną nieobecność przez cały miesiąc kalendarzowy.
W takich sytuacjach nie mogę zastosować kosztów uzyskania przychodu przy obliczaniu zaliczki na podatek dochodowy. Proszę o informację lub umożliwienie zmiany tej opcji przy poszczególnych wypłatach.
W takich miesiącach koszty te nie powinny być również uwzględniane w kartach wynagrodzeń oraz PIT 11.
Komentarze
Komentarze: 2
Dziękuję za przesłanie propozycji zmiany w aplikacji.
Kwestia edycji kosztów uzyskania przychodu z poziomu formularza wypłaty została przekazana do Działu Rozwoju Oprogramowania.
Lista najważniejszych zmian, wdrożonych w poprzednich wersjach aplikacji, jest dostępna w Centrum pomocy w sekcji: Zmiany wprowadzone w systemie Symfonia eBiuro.
Szanowny Panie Adamie.
A kiedy można spodziewać się efektów pracy Działu Rozwoju Oprogramowania?
Bo jest wiele tematów pilnych, które wymagają natychmiastowej poprawy gdyż skutkuje to dodatkową pracą pracowników w biurze, pracą która będzie skupiała się na naprawie zapisów spowodowanych błędami ebiura.
Pisałem też miesiąc temu o błędach w naliczaniu wynagrodzeń i również z zadowoleniem przekazał Pan temat do DzRO.
A mija kolejny miesiąc a wynagrodzenia nadal nie są naprawione :(((
Prosimy o konkrety!
Zaloguj się, aby dodać komentarz.