nieoczekiwany problem
Udzielono odpowiedziDzien dobry nie potrafie wejsćna ustawienia ksiegowe mojego klienta
Wystąpił nieoczekiwany błąd.
Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami, by uzyskać wsparcie.
0
-
u mnie to samo i brak informacji z biura
0 -
nie da się pracować
0 -
Aplikacja działa stabilnie, nie zauważamy aktualnie problemów z dostępem.
Jeżeli komunikat nadal się wyświetla, to sugeruję wyczyścić w przeglądarce internetowej pamięć podręczną i sprawdzić ponownie. Poniżej przesyłam instrukcje opisujące jak to zrobić:
- Czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki - Microsoft Edge
- Czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki - Mozilla Firefox
- Czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki - Google Chrome
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3