Witam chodzi o to że wpisuję kategorie po to aby w razie potrzeby znaleźć dokumenty z ich treścią, tj np klient prosi aby znaleźć dokumenty dotyczące kosztów energii ile razy w roku wykazał i na jaką kwotę. Czasami o takie informacje prosi także urząd skarbowy
Dziękuję .Ta informacja jest dla mnie wystarczająca. Jeszcze jeśli mogę zasugerować jedną sprawę. To gdyby te zestawienie mogło być podsumowane , to pomogło by księgowej przy sporządzeniu wniosku kredytowego, bądż bilansu. Dziękuję
Komentarze
Komentarze: 6
czy będą zmiany
Na prośbę Działu Rozwoju Oprogramowania proszę o:
Odpowiedź pozwoli nam na lepsze zrozumienie potrzeby.
Witam chodzi o to że wpisuję kategorie po to aby w razie potrzeby znaleźć dokumenty z ich treścią, tj np klient prosi aby znaleźć dokumenty dotyczące kosztów energii ile razy w roku wykazał i na jaką kwotę. Czasami o takie informacje prosi także urząd skarbowy
Na liście dokumentów jest dostępny panel filtrowania.
W panelu filtrowania w zakładce Zaawansowane jest dostępna możliwość wyszukania dokumentów po kategorii księgowej, jak na poniższym screenie:
Proszę o sprawdzenie czy takie rozwiązanie jest dla Pani wystarczające.
Dziękuję .Ta informacja jest dla mnie wystarczająca. Jeszcze jeśli mogę zasugerować jedną sprawę. To gdyby te zestawienie mogło być podsumowane , to pomogło by księgowej przy sporządzeniu wniosku kredytowego, bądż bilansu. Dziękuję
Dziękuję już znalazłam tę informacje o podsumowaniu Dziękuję
Zaloguj się, aby dodać komentarz.