Przejdź do głównej zawartości

dostępności do systemu eBiuro

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 1

  • Adam Szymański

    Dzień dobry,

    Przepraszam za przerwy w dostępie do aplikacji.

    Aby rozwiązać problem, w nocy z 7 na 8 sierpnia wykonano prace serwisowe, które obejmowały:

    1. optymalizację zapytań weryfikujących uprawniania użytkowników,
    2. wdrożenie procedury okresowego usuwania nadmiarowych, niepotrzebnych danych, które wydłużały czas zapytań,
    3. zwiększenie wrażliwości monitoringu limitu jednoczesnych połączeń do bazy danych. Zastosowane środki zaradcze w istotny sposób zmniejszają ryzyko wystąpienia podobnej awarii w przyszłości.

     
    Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, aby takie sytuacje nie wystąpiły w przyszłości.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.