Przejdź do głównej zawartości

ewidencja sprzedaży

Ukończone

Komentarze

Komentarze: 3

  • Oficjalny komentarz
    Dagmara Chojnacka

    Dzień dobry, 

    zweryfikowałam na swoim koncie testowym pobieranie ewidencji sprzedaży dla zaznaczonych elementów. Po wybraniu opcji Generuj plik się pobiera i automatycznie zapisuje w pobranych plikach.

    Proszę o szczegółową informację co się dzieje po tym jak klika Pani przycisk Generuj - czy pojawia się jakiś komunikat? Dodatkowo proszę o informację z jakiej przeglądarki internetowej Pani korzysta.  

  • Jolanta Ronewicz

    Pani Dagmaro odpowiadam na Pani pytanie jeszcze raz -TAK pojawia się komunikat -wystąpił nieoczekiwany błąd ,skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Robię to cały czas ,dlatego niech w końcu ktoś odpowie co dalej i kiedy zniknie problem

     

    0
  • Adam Szymański

    Dzień dobry,

    Poprawka dot. opisanego przez Panią problemu jest w trakcie realizacji. O wdrożeniu poprawki będziemy informowali w ramach zgłoszenia.

    Uprzejmie proszę o kontynuowanie korespondencji w powyższym temacie wyłącznie w ramach zgłoszenia. Dzięki temu nasza komunikacja będzie najbardziej efektywna i uporządkowana.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.