ewidencja sprzedaży
Ukończonewybierając ewidencję sprzedaży następnie po zaznaczeniu ptaszkiem opcje do wygenerowania w moim przypadku ewidencja importu następnie klikam GENERUJ i niestety nie ma możliwości wygenerowania i wydruku, zaznaczam w ubiegłym miesiącu wszystko działało i n powiem wprost ułatwiało pracę w księgowości ,niestety nie trwało zbyt długo.
Temat PILNY proszę o pomoc na CITO
-
Oficjalny komentarz
Dzień dobry,
zweryfikowałam na swoim koncie testowym pobieranie ewidencji sprzedaży dla zaznaczonych elementów. Po wybraniu opcji Generuj plik się pobiera i automatycznie zapisuje w pobranych plikach.
Proszę o szczegółową informację co się dzieje po tym jak klika Pani przycisk Generuj - czy pojawia się jakiś komunikat? Dodatkowo proszę o informację z jakiej przeglądarki internetowej Pani korzysta.
-
Pani Dagmaro odpowiadam na Pani pytanie jeszcze raz -TAK pojawia się komunikat -wystąpił nieoczekiwany błąd ,skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Robię to cały czas ,dlatego niech w końcu ktoś odpowie co dalej i kiedy zniknie problem
0 -
Dzień dobry,
Poprawka dot. opisanego przez Panią problemu jest w trakcie realizacji. O wdrożeniu poprawki będziemy informowali w ramach zgłoszenia.
Uprzejmie proszę o kontynuowanie korespondencji w powyższym temacie wyłącznie w ramach zgłoszenia. Dzięki temu nasza komunikacja będzie najbardziej efektywna i uporządkowana.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3