Środki trwałe Udzielono odpowiedzi

Migracja listy  środków trwałych z Małej Księgowości - po przeniesieniu do e- biuro  - brak numerów dokumentów zakupu , historii amortyzacji a zamiast ŚT  wpisuje się WNIP , mimo że jest nr inwentarzowy był nadany ; co to jest?

Komentarze

Komentarze: 5

  • Comment author
    Adam Szymański

    Na podstawie Pani wpisu utworzyłem zgłoszenie. Wysłałem do Pani osobną wiadomość w ramach tego zgłoszenia, proszę o informację zwrotną abym mógł podjąć analizę.

    0
  • Comment author
    Joanna Dombek

    Też miałam taki problem jak opisuje Pani Danuta powyżej. Po kilku próbach zaniechałam importu i wprowadziłam ręcznie środki trwałe - bo było ich w sumie kilkanaście. Jednak i tak jest wiele niedoróbek w programie dotyczących środków trwałych: np. : brak możliwości zmiany wartości środka trwałego, a w przypadku sprzedaży niezamortyzowanego środka trwałego nie ma możliwości wystawienia  automatycznego DW na niezamortyzowaną kwotę (robię ręczny DW - ale na ewidencji środków trwałych dalej figuruje jako niezamortyzowany???) - jak to ogarnąć?

    Ta część e-Biura (środki trwałe) jest bardzo niedopracowana - niestety!!! Mała Księgowość Start - była nieporównywalnie lepsza. Podejmując decyzję o zakupie e-Biura zamiast Małej Księgowości, której już nie kontynuujecie liczyłam na coś więcej, a tu nie ma nawet tych samych funkcjonalności programu co do tej pory. Szczerze to jestem zawiedziona. Kiedy będą jakieś zmiany w tym zakresie?

    0
  • Comment author
    Adam Szymański

    Jakość importu danych do eBiura jest ściśle uzależniona od danych w pliku. Jeżeli np. brakuje kodu klasyfikacji środków trwałych, to jest ta pozycja importowana jako WNiP.

    Moduł środków trwałych będzie przez nas rozwijany. Po wdrożeniu zmian będziemy informowali w Centrum pomocy w sekcji.

    0
  • Comment author
    Joanna Dombek

    Nie do końca tak jest jak Pan mówi - kody KŚT - były nadane prawidłowo w poprzednim programie - testowałam import kilkakrotnie - podobne zdanie ma również moja przedmówczyni. Czekam więc niecierpliwie na Państwa działania.

    0
  • Comment author
    Adam Szymański

    Pani Joanna, zachęcam do wysłania zgłoszenia do Działu Wsparcia Klienta i załączenia pliku, który Pan importowała. Będziemy mogli przyjrzeć się konkretnemu przypadkowi.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.