MODUŁ OCR
Udzielono odpowiedziDzień dobry
Kilka dni temu synchronizowałam firmy i eksportowałam dokumenty do symfonii i było wszystko ok, dzisiaj chciałam eksportować i wyskakują błędy, więc raz działa, a raz nie działa ten OCR i jest to uciążliwe bo nie wiem gdzie występuje problem. Niżej przesyłam zrzut ekranu co się pokazuje jak chcę wyeksportować dokumenty.
-
Dzień dobry,
Komunikat wskazuje na problem z połączeniem z bazą programu finansowo-księgowego.
Czy udało się Pani wyeksportować dokumenty? Jeżeli nie to proszę w Module integracji OCR przejść do zakładki Ustawienia integracji a następnie edytować istniejącą integrację i zapisać ją ponownie. Po wykonaniu tej czynności proszę powtórzyć próbę eksportu. W przypadku dalszych problemów proszę o wysłanie logów. Instrukcja wysyłania logów znajduje się w Centrum pomocy w artykule: Wysyłanie logów.
0 -
Dzień dobry
Przepraszam za zwłokę, jutro dziewczyny które miały z tym problem zrobię wg. Pana instrukcji jeśli jednak nie zadziała wyśle logi.
1 -
Dzień dobry
OCR zadziałał, dziękuje za wsparcie.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3