MODUŁ OCR Udzielono odpowiedzi

Dzień dobry

Kilka dni temu synchronizowałam firmy i eksportowałam dokumenty do symfonii i było wszystko ok, dzisiaj chciałam eksportować i wyskakują błędy, więc raz działa, a raz nie działa ten OCR i jest to uciążliwe bo nie wiem gdzie występuje problem. Niżej przesyłam zrzut ekranu co się pokazuje jak chcę wyeksportować dokumenty.

Komentarze

Komentarze: 3

  • Comment author
    Adam Szymański

    Dzień dobry,

    Komunikat wskazuje na problem z połączeniem z bazą programu finansowo-księgowego.

    Czy udało się Pani wyeksportować dokumenty? Jeżeli nie to proszę w Module integracji OCR przejść do zakładki Ustawienia integracji a następnie edytować istniejącą integrację i zapisać ją ponownie. Po wykonaniu tej czynności proszę powtórzyć próbę eksportu. W przypadku dalszych problemów proszę o wysłanie logów. Instrukcja wysyłania logów znajduje się w Centrum pomocy w artykule: Wysyłanie logów.

    0
  • Comment author
    Dominika Witek

    Dzień dobry

    Przepraszam za zwłokę, jutro dziewczyny które miały z tym problem zrobię wg. Pana instrukcji jeśli jednak nie zadziała wyśle logi. 

    1
  • Comment author
    Dominika Witek

    Dzień dobry

    OCR zadziałał, dziękuje za wsparcie.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.