Konto bankowe Udzielono odpowiedzi

Witam. Nie mogę wstawić numeru konta bankowego podmiotu bo widnieje komunikat "Konto bankowe o takim numerze istnieje już w systemie." 

Komentarze

Komentarze: 3

  • Comment author
    Sławomir Firuta
    • Oficjalny komentarz

    Prośba o weryfikację, czy dodawany rachunek bankowy nie widnieje już na liście w menu Dane i ustawienia > Rachunki bankowe.
    Jeśli powyższa weryfikacja danych nie przyniesie skutku, zalecany będzie kontakt z działem Wsparcia w celu szczegółowej analizy przypadku.

  • Comment author
    Katarzyna Brzozowska

    Dzień dobry, mam ten sam problem, wprowadzam nr konta bankowego i wyświetla się taki sam komunikat. Nie mam jeszcze u tego klienta dodanego żadnego numeru konta

    0
  • Comment author
    Adam Szymański

    Dzień dobry,

    Katarzyna Brzozowska założyłem zgłoszenie na podstawie Państwa komentarza. Proszę o informację zwrotną w ramach zgłoszenia. Sprawdzimy czy rachunek bankowy występuje już w bazie danych.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.