Konto bankowe Udzielono odpowiedzi
Witam. Nie mogę wstawić numeru konta bankowego podmiotu bo widnieje komunikat "Konto bankowe o takim numerze istnieje już w systemie."
Witam. Nie mogę wstawić numeru konta bankowego podmiotu bo widnieje komunikat "Konto bankowe o takim numerze istnieje już w systemie."
Komentarze
Komentarze: 3
Prośba o weryfikację, czy dodawany rachunek bankowy nie widnieje już na liście w menu Dane i ustawienia > Rachunki bankowe.
Jeśli powyższa weryfikacja danych nie przyniesie skutku, zalecany będzie kontakt z działem Wsparcia w celu szczegółowej analizy przypadku.
Dzień dobry, mam ten sam problem, wprowadzam nr konta bankowego i wyświetla się taki sam komunikat. Nie mam jeszcze u tego klienta dodanego żadnego numeru konta
Dzień dobry,
Katarzyna Brzozowska założyłem zgłoszenie na podstawie Państwa komentarza. Proszę o informację zwrotną w ramach zgłoszenia. Sprawdzimy czy rachunek bankowy występuje już w bazie danych.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.