link ważny tylko 30 minut
PlanowanyRozwiązanie, że link do nowego użytkownika jest ważny 30 minut jest w swej istocie genialny. Boi przecież mógłby być ważny 30 sekund i potem bezpowrotnie się deaktywować. Nie zdążył klient w ciągu 30 sekund-jego strata. Nie dostąpi zaszczytu pracy w tym ekstramegagenialnym programie Symfonia. Drugiej szansy miał nie będzie. Tylko jedna jeszcze uwaga w tym genialnym rozwiązaniu, ze po tych 30 minutach nie ma możliwości skorzystać z opcji PRZYPOMNIJ HASŁO. Nie ma takiej możliwości ani też opcji aby wysłać ponownie na e-maila link do klienta. Sam musi dochodzić jak dotrzeć do opcji, aby wyświetliło się Przypomnij hasło. Oczywiście nie może być łatwo. Obcowanie z Symfonią musi być usiane przeszkodami, bo to oczywisty zaszczyt i trzeba się natrudzić. A może jest jakieś inne wyjście dla tych, którzy nie uważają tego za zaszczyt?
-
Linki, które umożliwiają tworzenie hasła do logowania w Symfonii eBiuro, są celowo ograniczone czasowo ze względów bezpieczeństwa.
Jeżeli Użytkownik nie zdąży skorzystać z linku, lub usunie omyłkowo maila, może skorzystać z funkcji resetowania hasła: https://apps.symfonia.pl/auth/login#remind-password
Funkcja resetowania hasła jest też dostępna na formularzu logowania do aplikacji, który można znaleźć m.in. bezpośrednio na stronie produktu Symfonia eBiuro: https://symfonia.pl/ebiuro
1 -
Czy wy tego nie rozumiecie, ze klienci biur rachunkowych to nie są geniusze, bo gdyby tak było pracowali by w Symfonii. To najczęściej budowlańcy, sprzedawcy, rzemieślnicy, czasami lekarze. I jako tacy nie są w stanie sprostać tego rodzaju wymogom jakie stawiacie przed nimi. Aby zresetować hasło trzeba kliknąć na link https://apps.symfonia.pl/auth/login#remind-password. Problem w tym, że ten link się nie pokazuje nigdzie i klient zostaje tylko z komunikatem, że hasło wygasło. Przecież ci sami klienci mają do czynienia z podobnymi sytuacjami w logowaniu się na inne portale, gdzie często również maja wygasłe hasła i jakoś sobie radzą, bo jest tam opcja przypomnij hasło/resetuj hasło. W tym pieprz...m e-biurze tego nie ma. A poza wszystkim, na jakiego rodzaju niebezpieczeństwo naraża się klient, jeżeli jego link z symfonii będzie "żył" dłużej niż 30 minut? Po tych 30 minutach anihiluje mu się komputer czy spadnie na niego wszystkie 7 plag egipskich? Czy nie możecie zrobić tego w ten sposób, że można klientowi ponownie wysłać na e-maila aktywnego linku z możliwością aktywowania hasła. Przecież to działa we wszystkich innych programach on-line, jedynie u was nie działa. Przecież ci klienci biur rachunkowych za żadne skarby nie będą chcieć używać tego programu, skoro tak to im utrudniacie.
0 -
Jeżeli chodzi o linki, których ważność jest ograniczona czasowo, to:
- link dla nowego użytkownika jest ważny 24h
- link z resetem hasła jest ważny 30 min
Rzeczywiście dla Użytkownika byłoby optymalnie, aby link do resetu hasła był dostępny z poziomu tego formularza, na którym otrzymuje komunikat.
Dziękuję za tą uwagę, przekazałem informacje do Działu Rozwoju Oprogramowania w celu analizy procesu.
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 3