Przejdź do głównej zawartości

kadry- ewidencja czasu pracy

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 1

  • Adam Szymański

    Obecności oraz nieobecności są prezentowane w kalendarzu w ewidencji czasu pracy danego pracownika.

    Aby nieobecność:

    • edytować, należy kliknąć w nią w kalendarzu, nanieść stosowne zmiany i ponownie zapisać.
    • usunąć, należy kliknąć w nią w kalendarzu a następnie kliknąć w funkcję Usuń

    Edytowanie oraz usuwanie obecności jest możliwe tylko wtedy, gdy w danym miesiącu nie została wygenerowana wypłata. Jeżeli wypłata jest wygenerowana, to nad kalendarzem jest prezentowany komunikat:

    Wypłatę z danego miesiąca można usunąć, dokonać zmian w ewidencji czasu pracy, a następnie wygenerować nową wypłatę.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.