brak możliwości wysłania jpk
Udzielono odpowiedzipo podpisaniu jpk podpisem elektronicznym, pokazuje się weryfikacja negatywna. Podpis ten sam i wcześniej w e-deklaracjach funkcjonowało normalnie. Nie wiem w czym tkwi problem.
0
-
Jeżeli dla wysyłki JPK_V7 podpis został zweryfikowany negatywnie (status 120), zachęcam aby:
- zapoznać się z poniższą instrukcją wysyłania deklaracji JPK_V7 za pomocą podpisu kwalifikowanego i sprawdzić czy wysyłka została wykonana w ten sposób: https://apps.wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/10124575574802--eBiuro-Podpis-i-wysy%C5%82ka-JPK-V7-z-wykorzystaniem-podpisu-kwalifikowanego-Certyfikowany-podpis-elektroniczny
- sprawdzić czy nie są przeterminowane certyfikaty, jeśli tak proszę o ich usunięcie. Poniżej przesyłam instrukcję jak to sprawdzić: https://wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/articles/4407576365970-Certyfikat-kwalifikowany-Gdzie-znale%C5%BA%C4%87-w-systemie-
- spróbować wykonać modyfikację sposobu podpisywania: Xades vs Pades vs Cades. Na potrzeby JPK_V7 użytkownik w panelu zarządzania podpisem na komputerze ma możliwość tworzyć kilka profili do obsługi kilku rodzajów podpisywania: https://www.elektronicznypodpis.pl/gfx/elektronicznypodpis/userfiles/_public/informacje/instrukcje/instrukcja_podpis_i_weryfikacja_xades_pades_cades.pdf
0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.
Komentarze
Komentarze: 1