Biuro rachunkowe może dodawać użytkowników na kontach swoich Klientów w Symfonii eBiuro.
Po dodaniu w ustawieniach nowego użytkownika, na wskazany adres email jest wysyłana wiadomość.
Link w wiadomości jest ważny 30 minut. Jeżeli Klient nie zdąży kliknąć w link przed wygaśnięciem jego ważności, lub z jakiś powodów nie otrzyma wiadomości, wówczas zalecamy skorzystanie z funkcji Przypomnij hasło na formularzu logowania.
Komentarze
Komentarze: 2
Biuro rachunkowe może dodawać użytkowników na kontach swoich Klientów w Symfonii eBiuro.
Po dodaniu w ustawieniach nowego użytkownika, na wskazany adres email jest wysyłana wiadomość.
Link w wiadomości jest ważny 30 minut. Jeżeli Klient nie zdąży kliknąć w link przed wygaśnięciem jego ważności, lub z jakiś powodów nie otrzyma wiadomości, wówczas zalecamy skorzystanie z funkcji Przypomnij hasło na formularzu logowania.
Na formularzu logowania nie ma opcji Przypomnij hasło dla nowych użytkowników.
Jest tylko opcja Resetuj hasło dla istniejących użytkowników.
Zaloguj się, aby dodać komentarz.