Przejdź do głównej zawartości

Wysyka faktur sprzedaży do klienta

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 5

  • Adam Szymański

    Witam,

    Wysłanie wiadomości z fakturą z naszej aplikacji nie jest tożsame z jej dostarczeniem do adresata.

    Serwery pocztowe odbiorców mają czasami przygotowane różne filtry, blokady itp. które powodują, że wiadomości z Symfonii eBiuro są blokowane, odrzucane lub trafiają do spamu.

    Zapewniam, że Dział Rozwoju Oprogramowania otrzymuje od nas informacje o przypadkach, w których adresat nie otrzymał wiadomości, i podejmuje stosowne kroki.

    0
  • Zbigniew Zganiacz

    Pełna zgoda z oceną tego programu. To jest totalna porażka. W jakimkolwiek segmencie są takie bezsensowne opcje, że trudno zgadnąć co autorzy mieli na myśli. To chyba tworzyli jacyś adepci sztuki programistycznej, nie majacy zielonego pojęcia jak wyglada praca z dokumentami księgowymi. Wystarczyłoby aby zjęli się tym ci programiści, którzy tworzyli R2Księga i program byłby idealny. Dlaczego zrezygnowano z tak super programu. Bo wydaje się, że decydentom z Symfonii podpadli w jakiś sposób ludzie z Reset i postanowili się zemścić. Zakupili udziały w Reset, wchłonęli firmę do siebie, a potem postanowili zniszczyć wszystko to co tamta firma zdobiła. Pewnie zabiorą się zaraz za R2Płatnika. Ale dlaczego tracą klientów Reseta? Bezgraniczna głupota czy kompletna ignorancja?

    0
  • U moich klientów rowniez jest problem z dostarczaniem faktur, wysyłając faktury do klientów (korzystając z automatu) te faktury albo nie dochodzą, albo wpadają do spamu, albo dochodzą 3 miesiące a potem nie dochodzą mimo , że są zaznaczone jako wysłane.

    Prosze cos z tym zrobic pilnie bo to jest nagminne, co rusz otrzymuję info typu:

    Faktura od Pani wysyłana przez powiadomienia.aplikacja@symfonia.pl jest przez google uznawana jako spam i trafia tam.

    I niestety muszę przyznac rację co do jakości programu, totalna porażka, nie spodziewałam się po takiej znanej firmie jak Symfonia, że może taki bubel stworzyc.

    0
  • Adam Szymański

    Dnia 2024-03-05 została wykonana kolejna zmiana w konfiguracji wysyłki wiadomości. Z naszych testów wynika, że maile powinny docierać do adresatów.

    Proszę o zwrócenie uwagi czy nowe wiadomości Państwa oraz Państwa Klientów będą skutecznie docierały do odbiorców.

    0
  • Zbigniew Zganiacz

    To tak jakby pojechać do fabryki Mercedesa po samochód, spodziewając się, że taka firma sprzeda ci porządne auto, a oni wcisnęli by ci trabanta. A potem tłumaczyli, że przecież miałeś możliwość testowania, to dlaczego nabyłeś coś takiego. Zamiast w trybie ekspresowym wycofać się z tego bubla i w ciągu całego roku go poprawiać, to nie dość, że podstępnie narzucili ten program, to w dodatku obwiniają użytkownika, że mógł się przecież wycofać z kupna. To postawione na głowie.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.