dodatkowy użytkownik Udzielono odpowiedzi

Dzień dobry, do jednej z obsługiwanych firm dodałam użytkownika dla pracownika na jego adresie mail. W instrukcji pisze że powinien przyjść mail na ten adres żeby móc ustawić hasło a nie przychodzi. Jak długo to może trwać lub co mogę robić źle? Jak działa taki drugi użytkownik?

Komentarze

Komentarze: 1

  • Comment author
    Adam Szymański
    • Edytowano

    Jeżeli ten użytkownik już był w naszej bazie danych, to mail powitalny nie jest wysyłany. 

    Jeżeli z jakiegokolwiek powodu tej wiadomości nie ma w skrzynce odbiorczej, to można po prostu skorzystać z formularza przypominania hasła: https://apps.symfonia.pl/auth/login#remind-password

    Zakres uprawnień drugiego użytkownika jest uzależniony od roli (pełnomocnik/pracownik/magazynier/sekretariat), która została mu przypisana w eBiurze

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.