kadry Udzielono odpowiedzi

Przy wprowadzaniu obecności w ewidencji czasu pracy, bardzo często pojawia się komunikat :

 
"Wystąpił nieoczekiwany błąd.
Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami, by uzyskać wsparcie.
 
W ubiegłym roku czasami się zdarzało, w tym roku codziennie mam takie komunikaty. Co się dzieje?

Komentarze

Komentarze: 3

  • Comment author
    Adam Szymański

    Czy w tej chwili jest jakaś obecność, której nie może Pani wprowadzić w ewidencji czasu pracy z powodu błędu?

    0
  • Comment author
    Józefa Assilam

    Dziś udało się wprowadzić obecność wszystkich pracowników.

    0
  • Comment author
    Adam Szymański

    Dziękuję za informację. Dział techniczny na bieżąco monitoruje błędy, które rejestrowane są w logach aplikacji, i sukcesywnie wdraża poprawki i zabezpieczenia.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.