Przejdź do głównej zawartości

Status miesiąca 11'2023

Komentarze

Komentarze: 3

  • Adam Szymański

    Dzień dobry,

    utworzyłem zgłoszenie i wysłałem do Pana zapytanie w powyższym temacie. Po uzyskaniu dodatkowych informacji podejmiemy temat do analizy.

    0
  • Cezary Pawelczak

    Problem został rozwiązany w poniedziałek po południu.

    Po wysłaniu zgłoszenia w niedzielę (#16400427) nikt nie podjął tematu od razu, z rana w poniedziałek, aż do czasu, gdy dodzwoniłem się na infolinię BOK koło południa. Wówczas konsultant poruszył dział wsparcia i od jakiejś miłej pani konsultantki z działu technicznego uzyskałem taką poradę mailem:

    "proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki, a jak to nie pomoże, to proszę spróbować na koncie incognito."

    Dopytałem konsultanta, z którym wciąż rozmawiałem,  o co chodzi z tym "czyszczeniem pamięci podręcznej przeglądarki", bo mnóstwo jest tam opcji, ale żadna nie mówi wprost o "pamięci podręcznej", tylko jakieś ciasteczka, obrazki, historia przeglądania, zapamiętane hasła itp.

    Nie zrozumiałem także, w jaki sposób mam utworzyć konto "incognito". Czyżby każdy mógł sobie  założyć takie "tajne konto" i buszować po księgach rachunkowych w eBiurze po różnych firmach?

    Konsultant cierpliwie mi wyjaśnił które opcje należy uruchomić w ustawieniach przeglądarki oraz że chodziło tej pani zapewne o uruchomienie trybu inPrivate w przeglądarce, a nie o tworzenie nowych loginów do eBiura.

    Jak już wyczyściłem ciasteczka i wszystko, co tylko można było wyczyścić w Edge'u, to po przelogowaniu się głupie komunikaty zniknęły i pojawiła się opcja zamykania miesiąca, czyli wszystko wróciło do normy.

    Niestety przerwa w mojej pracy trwała całą niedzielę i pół poniedziałku, a terminy mnie gonią.

    Taka prosta informacja, instrukcja co dokładnie należy zrobić, powinna się znaleźć na stronie głównej programu lub zamiast tych dziwnych komunikatów o rozpoczęciu pracy w programie później niż bieżący miesiąc czy o zmianie formy opodatkowania w danym okresie (której oczywiście nie było) – ten bełkot na stronie eBiura spowodował, że straciłem strasznie dużo czasu i wpadłem w panikę, że wszystko straciłem.

    Tak się nie robi, nie zostawia się użytkowników samych sobie po tak istotnych poprawkach w systemie, które blokują pracę w programie. Skoro w czasie weekendu przerabiają system, to powinien ktoś w niedzielę być na dyżurze i pomagać klientom w takich bezsensownych problemach.

    Mimo pewnego doświadczenia z różnymi programami, to jednak ta terminologia fachowa i skróty myślowe niewiele mogą czasami pomóc.

    W każdym razie problem okazał się być trywialny i został rozwiązany, ale wyglądało to niesamowicie groźnie.

    0
  • Adam Szymański

    Dziękuję za informację zwrotną.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.