Przejdź do głównej zawartości

Zakup środka trwałego

Komentarze

Komentarze: 1

  • Adam Szymański

    Jeżeli będzie Pan prowadził amortyzację środka trwałego w Symfonii eBiuro to proces powinien wyglądać następująco:

    • wprowadzenie faktury kosztowej
    • dodanie środka trwałego, na tym etapie trzeba dodać tą faktury kosztowej do środka trwałego
    • zaksięgować fakturę -> ten dokument, przypisany do środka trwałego, będzie miał automatycznie wyłączoną sekcję księgowania do KPiR, będzie widoczna tylko sekcja księgowania do VAT, tak jak na poniższym screenie

     

    Z Pana opisu wynika, że:

    • faktura kosztowa za zakup środka trwałego jest księgowana do KPiR -> stało się tak dlatego, że faktura nie była powiązana z konkretnym środkiem trwałym w systemie
    • dodając środek trwały nie można było wskazać uprzednio wprowadzonej faktury kosztowej -> stało się tak dlatego, że ta faktura została już zaksięgowana; zaksięgowanych faktur nie widać z poziomy formularza wprowadzania środka trwałego
    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.