Przejdź do głównej zawartości

zmiana numeru NIP bez PL

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 4

  • Adam Szymański

    Jeżeli w Symfonii eBiuro jest zarejestrowane konto biura rachunkowego (firma nadrzędna) i chce Pani zmienić prefiks przed numerem NIP na koncie Klienta (firmie obsługiwanej) to należy:

    • przełączyć się na konto Klienta (firmę obsługiwaną)
    • wejść w zakładkę Ustawienia > Dane firmy
    • rozwinąć listę z prefiksem przed NIP -> są tam dostępne dwie pozycje: PL oraz puste pole (brak PL)
    • wybrać odpowiednią pozycję i kliknąć przycisk Zapisz

     

    0
  • Monika Mazurowska

    To nic nie pomaga, jak wybieram puste pole bez PL to pojawia się przekreślone czerwone kółeczko i nic nie mogę zrobić.

    0
  • Adam Szymański

    Co do zasady prefiks PL zmienia się w systemie tak jak opisałem w poprzednim komentarzu.

    W przypadku tej konkretnej firmy widzę, że prefiks PL był "doklejony" do numeru NIP. Nadmiarowy prefiks został już usunięty. Uprzejmie proszę o weryfikację.

    0
  • Monika Mazurowska

    Dziękuję, już wszystko jest ok.

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.