Przejdź do głównej zawartości

wprowadzenie auta do firmy

Udzielono odpowiedzi

Komentarze

Komentarze: 1

  • Adam Szymański

    W poniższym komentarzu przedstawię Pani dwa podejścia do tego tematu:

    Propozycja 1

    Dokument kosztowy można w systemie wprowadzić ręcznie lub przez OCR. Każdy dokument na widoku podglądu, w bocznym panelu ma w sekcji Informacje o dokumencie takie pole jak Notatka. W tym polu można wpisać ręcznie numer rejestracyjny pojazdu (lub np. nazwę/numer pojazdu). Alternatywą jest skorzystanie z innego pola o nazwie Tagi. Tagiem może być numer rejestracyjny.

    Z poziomu listy dokumentów (zakładka Dokumenty > Wydatki) jest możliwość wyszukiwania zarówno po treści pola Notatka jak i pola Tagi. Także jeżeli będzie Pani chciała wyświetlić listę dokumentów kosztowych dot. konkretnego pojazdu to wystarczy skorzystać z wyszukiwarki na liście dokumentów.

    ---

    Propozycja 2

    W Symfonii eBiuro jest możliwość dodawania pojazdów w zakładce Dokumenty > Ewidencja przebiegu pojazdu. Dane pojazdu wprowadza się aby w rejestrować dla niego przebieg oraz koszty. Z limitu kosztów oraz dokumentów kosztowych wynikać będzie kwota która zostanie zaksięgowania do KPiR (jednym zbiorczym dokumentem DW). Jeżeli dokument jest podpięty pod ewidencję przebiegu pojazdu to kwotę VAT księguje się już standardowo w zakładce Księgowość > Księgowanie dokumentów.

    Kwestia ewidencji przebiegu pojazdu jest opisana w pomocy -> https://apps.wsparcie.symfonia.pl/hc/pl/sections/4413236220050-Ewidencja-przebiegu-pojazd%C3%B3w

    0

Zaloguj się, aby dodać komentarz.