[eBiuro] Jak wprowadzić bilans otwarcia dla ryczałtu ewidencjonowanego

Klaudia Kobus
Klaudia Kobus
  • Zaktualizowano

Jeśli zaczynasz pracę w programie Symfonia eBiuro w trakcie roku obrotowego i chcesz przenieść do programu dane na koniec poprzedniego okresu rozliczeniowego, musisz wprowadzić bilans otwarcia.

Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Kliknij w awatar w górnym prawym rogu i wybierz pozycję Dane i ustawienia → Ustawienia księgowe → Ustawienia księgowe

Krok 3: Zaznacz opcję Kontynuuję Ryczałt ewidencjonowany.

Krok 4: Wybierz miesiąc w polu Miesiąc rozpoczęcia prowadzenia księgowości w systemie

Krok 5: Zobaczysz miesiące, w których musisz wprowadzić przychody dla poszczególnych stawek ryczałtu. Aby wybrać kolejną stawkę ryczałtu kliknij Dodaj stawkę ryczałtu

Krok 6: Wskaż rodzaj numeracji dla Ewidencji Przychodów. Wybierz miesięczną lub roczną.

Krok 7: Możesz uzupełnić pole Ostatni numer lp. w Ewidencji Przychodów.

Krok 8: Jeśli potrzebujesz, uzupełnij pole Suma składek społecznych opłaconych od początku roku

Krok 9: Kliknij przycisk Zapisz


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0