Jeśli zaczynasz pracę w programie Symfonia eBiuro w trakcie roku obrotowego i chcesz przenieść do programu dane na koniec poprzedniego okresu rozliczeniowego, musisz wprowadzić bilans otwarcia.
Aby to zrobić, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij w awatar w górnym prawym rogu i wybierz pozycję Dane i ustawienia → Ustawienia księgowe → Ustawienia księgowe.
Krok 3: Zaznacz opcję Kontynuuję Ryczałt ewidencjonowany.
Krok 4: Wybierz miesiąc w polu Miesiąc rozpoczęcia prowadzenia księgowości w systemie.
Krok 5: Zobaczysz miesiące, w których musisz wprowadzić przychody dla poszczególnych stawek ryczałtu. Aby wybrać kolejną stawkę ryczałtu kliknij Dodaj stawkę ryczałtu.
Krok 6: Wskaż rodzaj numeracji dla Ewidencji Przychodów. Wybierz miesięczną lub roczną.
Krok 7: Możesz uzupełnić pole Ostatni numer lp. w Ewidencji Przychodów.
Krok 8: Jeśli potrzebujesz, uzupełnij pole Suma składek społecznych opłaconych od początku roku.
Krok 9: Kliknij przycisk Zapisz.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji