Aktualizacja eBiuro
Poniżej znajduje się szczegółowa lista zmian w systemie:
Skróty klawiszowe
W odpowiedzi na zgłoszenia naszych użytkowników wprowadziliśmy skróty klawiszowe, które w
znaczny sposób pomogą przyspieszyć pracę w systemie.
Aby wyświetlić listę dostępnych skrótów klawiszowych należy po zalogowaniu wcisnąć klawisz
Shift+i.
Księgowość
• Dodanie nazwy firmy w wydruku ewidencji przychodów,
• Dodanie podsumowania dla danego miesiąca w wydruku KPiR,
• Aktualizacja formularza ZUS Z3-b.
Pakiety i płatności
• Możliwość samodzielnego zakupu pakietów OCR
Dla klientów eBiura została rozszerzona dotychczasowa oferta pakietów.
Użytkownicy, którzy są zainteresowani tylko funkcją OCR’owania dokumentów mogą dokonać zakupu wybranego pakietu OCR bezpośrednio w systemie. Po zalogowaniu, w widoku Pakiety i płatności została dodana sekcja Pakiety Symfonia OCR, w której prezentowane są dostępne pakiety.
Poniżej oferta OCR:
1/ dla BR
2/ Przedsiębiorcy
Warunki zakupu pakietów OCR:
A/ Ceny pakietów OCR są uzależnione od typu klienta (JDG i BR),
B/ Pakiet OCR ma ważność 12 miesięcy,
B/ W przypadku, gdy klient dokonał już zakupu pakietu Symfonia eBiuro (przedsiębiorcy
oraz BR) - brak możliwości przejścia na pakiet Symfonia OCR (możliwość zakupu pakietu
OCR dopiero po wygaśnięciu pakietu).
C/ Dla aktywnego pakietu Symfonia OCR - brak możliwości dokupienia dodatkowych
jednostek OCR, NIPów oraz modułu Magazyn.
D/ Zmiana pakietu Symfonia OCR na jeden z pakietów Symfonia eBiuro jest możliwa w
każdym momencie.
Wówczas następuje przeniesienie niewykorzystanych jednostek OCR jako dodatkowy limit
do wykorzystania przez cały okres nowego abonamentu. Analogicznie przenoszony jest
limit NIP (zapłacone, ale niewykorzystane NIP przepadają)
E/ Zmiana pomiędzy pakietami OCR jest możliwa w każdym momencie.