Aby zaksięgować fakturę zakupu środka trwałego, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.
Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.
Krok 2: Kliknij przycisk Dodaj koszt → Zarejestruj dokument.
Krok 3: Wskaż kategorię księgową, która jest przeznaczona do księgowania zakupu środka.
Jeśli nie masz takiej kategorii, skorzystaj z instrukcji Jak przypisywać kategorie księgowe do dokumentów
Na ustawieniach kategorii wskaż:
- Typ ─ Koszty
- Kolumna KPiR
- Metoda rozliczenia podatku
- Metoda rozliczenia VAT
- Odliczenie VAT ─ ZŚT Odliczenie 100%.
Krok 4: Dodaj kontrahenta i uzupełnij produkt na pozycji.
Krok 5: Kliknij przycisk Wystaw.
Krok 6: Zaksięguj dokument zgodnie z instrukcją Jak zaksięgować dokumenty
Po zaksięgowaniu faktury i utworzeniu JPK_V7 transakcja wykaże się w polach P_40 i P_41.
Masz pytania?
Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy,
który Cię interesuje.
Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji