Dodanie integracji z systemem Reset R2Faktury

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/

Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem Reset R2Faktury, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.

W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:

  1. kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
  2. kliknąć przycisk Dodaj integrację
  3. wybrać z listy pozycję Reset2 FK
  4. wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:

mceclip0.png

  • serwer - nazwa serwera bazy danych MS SQL SERVER
  • baza danych - nazwa bazy danych programu Reset R2Faktury
  • login administracyjny - użytkownik który jest administratorem MS SQL SERVER (domyślna wartość to: sa)
  • hasło administracyjne - hasło użytkownika który jest administratorem MS SQL SERVER

5. kliknąć przycisk Testuj

6. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.

Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 2