Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/
Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem Reset R2Faktury, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.
W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:
- kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
- kliknąć przycisk Dodaj integrację
- wybrać z listy pozycję Reset2 FK
- wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
- serwer - nazwa serwera bazy danych MS SQL SERVER
- baza danych - nazwa bazy danych programu Reset R2Faktury
- login administracyjny - użytkownik który jest administratorem MS SQL SERVER (domyślna wartość to: sa)
- hasło administracyjne - hasło użytkownika który jest administratorem MS SQL SERVER
5. kliknąć przycisk Testuj
6. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.
Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.