Moduł integracji OCR (tzw. konektor) umożliwia przesyłanie danych między Symfonią eBiuro a desktopowym systemem księgowym.
Firma w systemie Symfonia eBiuro może być założona:
- przez konektor
- w inny sposób (np. przez formularz rejestracji, migrator, itd.)
Niniejszy artykuł dotyczy sytuacji nr 2, czyli mamy firmę która nie była zakładana przez konektor i dotyczy dodawania powiązania pomiędzy eBiurem a pozostałymi systemami księgowymi.
Dodawanie powiązania pomiędzy Symfonią Finanse i Księgowość a Symfonią eBiuro opisane jest w artykule Tworzenie powiązania między firmą istniejącą w Symfonii Finanse i Księgowość a firmą w Symfonii eBiuro
W takim przypadku aby było możliwe przesyłanie danych przez konektor, należy dodatkowo wykonać poniższe czynności:
- zalogować się do konektora
- w konektorze przejść do zakładki Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy
- dla konkretnej firmy skopiować wartość z tabeli w kolumny Baza
- zalogować się do systemu eBiuro
- przejść do zakładki Dane i ustawienia > Integracje > Oprogramowanie księgowe
- zaznaczyć okienko (checkbox) przy wybranym programie księgowym i wkleić skopiowaną uprzednio nazwę bazy danych
- zapisać zmiany w Symfonii eBiuro
Po wykonaniu powyższych czynności należy w konektorze w zakładce Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy odświeżyć listę firm.
Jeżeli cały proces został wykonany prawidłowo to nasza firma:
- nie powinna się już wyświetlać w zakładce Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy
- powinna być natomiast dostępna w drugiej zakładce, czyli Zarządzaj firmami > Synchronizacja firmy
Jeżeli efekt zmian nie jest taki jak opisano powyżej - skontaktuj się z nami.