[eBiuro] Jak utworzyć powiązanie między firmą w konektorze, a firmą w Symfonii eBiuro

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Moduł integracji OCR (tzw. konektor) umożliwia przesyłanie danych między Symfonią eBiuro a desktopowym systemem księgowym.

Firma w systemie Symfonia eBiuro może być założona:

  1. przez konektor
  2. w inny sposób (np. przez formularz rejestracji, migrator, itd.)

Niniejszy artykuł dotyczy sytuacji nr 2, czyli mamy firmę która nie była zakładana przez konektor i dotyczy dodawania powiązania pomiędzy eBiurem a  pozostałymi systemami księgowymi.
Dodawanie powiązania pomiędzy Symfonią Finanse i Księgowość a Symfonią eBiuro opisane jest w artykule Tworzenie powiązania między firmą istniejącą w Symfonii Finanse i Księgowość a firmą w Symfonii eBiuro


W takim przypadku aby było możliwe przesyłanie danych przez konektor, należy dodatkowo wykonać poniższe czynności:

  1. zalogować się do konektora
  2. w konektorze przejść do zakładki Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy
  3. dla konkretnej firmy skopiować wartość z tabeli w kolumny Baza
  4. zalogować się do systemu eBiuro
  5. przejść do zakładki Dane i ustawienia > Integracje > Oprogramowanie księgowe
  6. zaznaczyć okienko (checkbox) przy wybranym programie księgowym i wkleić skopiowaną uprzednio nazwę bazy danych
  7. zapisać zmiany w Symfonii eBiuro

Po wykonaniu powyższych czynności należy w konektorze w zakładce Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy odświeżyć listę firm.

Jeżeli cały proces został wykonany prawidłowo to nasza firma:

  • nie powinna się już wyświetlać w zakładce Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy
  • powinna być natomiast dostępna w drugiej zakładce, czyli Zarządzaj firmami > Synchronizacja firmy

Jeżeli efekt zmian nie jest taki jak opisano powyżej - skontaktuj się z nami.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1