Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/
Moduł integracji OCR umożliwia sprawne zakładanie firm obsługiwanych w Symfonii eBiuro.
Aby przystąpić do zakładania firm muszą być spełnione warunki:
1. Biuro rachunkowe ma zarejestrowane konto w Symfonii eBiuro
2. W module integracji OCR jest dodana integracja z Symfonią Start 2.0 Mała Księgowość
Jeżeli powyższe warunki są spełnione, należy:
- zalogować się do modułu integracji OCR
- przejść do zakładki Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy
- wybierz z listy te firmy, dla których profile mają być założone w Symfonii eBiuro
- kliknij przycisk Dodaj
- automatycznie nastąpi proces zakładania firmy, przy okazji zostanie wykonana pełna synchronizacja (czyli przeniesienie danych kontrahentów, rejestrów, kategorii księgowych)
- po zakończeniu procesu kliknij przycisk Zamknij
Założone w tej sposób firmy automatycznie pojawią się na rozwijanej liście firm użytkownika po zalogowaniu do Symfonii eBiuro