[eBiuro] Jak założyć konta dla firm obsługiwanych przez biuro rachunkowe w Symfonii eBiuro

Adam Szymański
Adam Szymański
  • Zaktualizowano

Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/

Moduł integracji OCR umożliwia sprawne zakładanie firm obsługiwanych w Symfonii eBiuro. 

Aby przystąpić do zakładania firm muszą być spełnione warunki:

1. Biuro rachunkowe ma zarejestrowane konto w Symfonii eBiuro

2. W module integracji OCR jest dodana integracja z Symfonią Start 2.0 Mała Księgowość

Jeżeli powyższe warunki są spełnione, należy:

  • zalogować się do modułu integracji OCR
  • przejść do zakładki Zarządzaj firmami > Dodawanie firmy
  • wybierz z listy te firmy, dla których profile mają być założone w Symfonii eBiuro
  • kliknij przycisk Dodaj
  • automatycznie nastąpi proces zakładania firmy, przy okazji zostanie wykonana pełna synchronizacja (czyli przeniesienie danych kontrahentów, rejestrów, kategorii księgowych)
  • po zakończeniu procesu kliknij przycisk Zamknij 

synchronizacja.gif

 

Założone w tej sposób firmy automatycznie pojawią się na rozwijanej liście firm użytkownika po zalogowaniu do Symfonii eBiuro

 

mceclip0.png

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 1 z 2