[eBiuro] Księgowanie listy płac, składek ZUS

Weronika Bylinka
Weronika Bylinka
  • Zaktualizowano

 

Czy wystawione w programie listy płac, bądź składki ZUS można zaksięgować automatycznie?

Dokumenty te można wygenerować w programie automatycznie, natomiast nie ma możliwości ich automatycznego zaksięgowania. Oznacza to że po wygenerowaniu listy płac należy przejść na zakładkę Kadry i płace->Wypłaty i wybrać Opcje -> Oznacz jako zapłacone a następnie w Księgowość ->Księgowanie dokumentów -> Księguj koszty i zlecić poleceniem Księguj zaksięgowanie wygenerowanej wcześniej listy płac. Samo wygenerowanie listy płac nie oznacza że zostanie ona zaliczona do kosztów.
Istnieje kilka możliwości księgowania: użytkownik może każdy dokument księgować osobno, zbiorczo zaznaczając dokumenty na liście, bądź zbiorczo księgując cały miesiąc. 

___________________________________________________________________________________________________________

Masz dodatkowe pytania dotyczące tego artykułu? Zadaj je w Społeczności Klientów Symfonii. 

Nasza Społeczność skupia specjalistów, praktyków korzystających na co dzień z oprogramowania Symfonii, a także specjalistów Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, wdrożeniowców rozwiązań Symfonii oraz partnerów.

Aby przejść do Społeczności:

  1. Kliknij link  poniżej - Zadaj pytanie Społeczności;
  2. Jeśli nie zrobiłeś tego wcześniej, zaloguj się przy użyciu Symfonia ID;
  3. Wybierz interesujący Cię obszar;
  4. Sprawdź czy ktoś nie zadał już tego pytania;
  5. Dodaj nowy wpis.

Zapraszamy zadaj pytanie Społeczności

___________________________________________________________________________________________________________

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 1