[eBiuro] Jak wprowadzić własne podstawy składek ZUS

Weronika Bylinka
Weronika Bylinka
  • Zaktualizowano

Aby wprowadzić własne podstawy składek ZUS, postępuj zgodnie z poniższymi krokami.

Krok 1: Zaloguj się do programu Symfonia eBiuro.

Krok 2: Kliknij w awatar w prawym górnym rogu i wybierz pozycję Dane i Ustawienia Deklaracje Ustawienia ubezpieczeniowe.

Krok 3: W polu Schemat składek ZUS wybierz wg podanych parametrów (w tym Mały ZUS Plus).

Krok 4: Uzupełnij pola:

  • Podstawa składki społecznej
  • Podstawa składki zdrowotnej
  • Składka wypadkowa (wartość procentowa).

Krok 5: Kliknij przycisk Zapisz.


Masz pytania?

Dołącz do nas! Zaloguj się do Społeczności Klientów Symfonii i zadaj pytanie w obszarze wiedzy, 
który Cię interesuje. 

Szczegółowe informacje, jak korzystać ze społeczności znajdziesz w instrukcji

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 2 z 3