Podczas zakładania konta na https://apps.symfonia.pl/auth/login mogą pojawić się komunikaty informujące o nieudanej próbie rejestracji.
Istnieją dwa przypadki w których komunikaty wystąpią:
1. Rejestracja na ten sam adres e-mail
Jeśli podczas rejestracji konta w eBiuro wyświetli się poniższy komunikat, oznacza to, że adres email istnieje już w bazie danych naszej firmy. Został wykorzystany do założenia konta w jednym z systemów należących do Grupy Symfonia, tj.: https://szybkafaktura.pl/ , https://skanuj.to/ , https://apps.symfonia.pl/
Otrzymasz również maila z dodatkowymi informacjami.
W celu wyjaśnienia skontaktuj się ze wsparciem, które zaproponuje i zastosuje jedną z dwóch możliwości:
- Usunie stare konto i będzie można zarejestrować nowe konto na te same dane
- Na już istniejącym koncie zostanie przypisana nowa subskrypcja, która umożliwi dalszą pracę w ramach eBiuro.
2. Rejestracja na ten sam numer NIP
Jeśli rejestrujesz konto w eBiuro i podczas wprowadzania danych firmy pojawi się poniższy komunikat, oznacza to, że numer NIP istnieje już w bazie danych naszej firmy. Został wykorzystany do założenia konta w jednym z systemów należących do Grupy Symfonia, tj.: https://szybkafaktura.pl/ , https://skanuj.to/ , https://apps.symfonia.pl/
W celu wyjaśnienia skontaktuj się ze wsparciem, które zaproponuje i zastosuje jedną z dwóch możliwości:
- Usunie stare konto i będzie można zarejestrować nowe konto na te same dane
- Na już istniejącym koncie zostanie przypisana nowa subskrypcja, która umożliwi dalszą pracę w ramach eBiura.