[eBiuro] Rejestracja na ten sam e-mail lub NIP

Klaudia Kobus
Klaudia Kobus
  • Zaktualizowano


Podczas zakładania konta na https://apps.symfonia.pl/auth/login mogą pojawić się komunikaty informujące o nieudanej próbie rejestracji.
Istnieją dwa przypadki w których komunikaty wystąpią:


1. Rejestracja na ten sam adres e-mail

Jeśli podczas rejestracji konta w eBiuro wyświetli się poniższy komunikat, oznacza to, że adres email istnieje już w bazie danych naszej firmy. Został wykorzystany do założenia konta w jednym z systemów należących do Grupy Symfonia, tj.: https://szybkafaktura.pl/ , https://skanuj.to/ , https://apps.symfonia.pl/ 

 

mceclip1.png

 

Otrzymasz również maila z dodatkowymi informacjami.

mceclip2.png

W celu wyjaśnienia skontaktuj się ze wsparciem, które zaproponuje i zastosuje jedną z dwóch możliwości:

  • Usunie stare konto i będzie można zarejestrować nowe konto na te same dane
  • Na już istniejącym koncie zostanie przypisana nowa subskrypcja, która umożliwi dalszą pracę w ramach eBiuro.

 

 

2. Rejestracja na ten sam numer NIP

Jeśli rejestrujesz konto w eBiuro i podczas wprowadzania danych firmy pojawi się poniższy komunikat, oznacza to, że numer NIP istnieje już w bazie danych naszej firmy. Został wykorzystany do założenia konta w jednym z systemów należących do Grupy Symfonia, tj.: https://szybkafaktura.pl/ , https://skanuj.to/ , https://apps.symfonia.pl/ 

mceclip3.png

W celu wyjaśnienia skontaktuj się ze wsparciem, które zaproponuje i zastosuje jedną z dwóch możliwości:

  • Usunie stare konto i będzie można zarejestrować nowe konto na te same dane
  • Na już istniejącym koncie zostanie przypisana nowa subskrypcja, która umożliwi dalszą pracę w ramach eBiura.

Czy ten artykuł był pomocny?

Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 6