Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/
Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem Impuls, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.
W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:
- kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
- kliknąć przycisk Dodaj integrację
- wybrać z listy pozycję Impuls EVO
- wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
- serwer - adres IP serwera Oracle
- nazwa użytkownika - nazwa użytkownika Oracle
- hasło - hasło użytkownika Oracle
- baza danych - baza danych Oracle
5. opcjonalnie można włączyć dostępne funkcje:
- kancelaria zakupowa
- dodawaj załączniki
6. kliknąć przycisk Testuj
7. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.
Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.