Dotyczy: Moduł integracji OCR w https://apps.symfonia.pl/
Aby było możliwe przesyłanie danych między Systemem w chmurze a systemem Mała Księgowość Rzeczpospolitej, konieczne jest dodanie integracji w module integracji OCR.
W tym celu należy zalogować się do modułu integracji OCR, a następnie:
- kliknąć w zakładkę Ustawienia integracji
- kliknąć przycisk Dodaj integrację
- wybrać z listy pozycję Mała Księgowość Rzeczpospolitej
- wypełnić ekran konfiguracji uzupełniając pola:
- katalog eksportu - należy wskazać lokalizację katalogu do którego będą zapisywane dane z dokumentów
5. kliknąć przycisk Testuj
6. jeżeli dane w ekranie konfiguracji integracji są wprowadzone prawidłowo, w miejscu przycisku Testuj będzie dostępny przycisk Zapisz, który klikamy zapisując naszą integrację.
Po dodaniu integracji moduł jest już gotowy to przesyłania danych między System a oprogramowaniem księgowym.
UWAGA: Aby dane z dokumentów pojawiły się w programie Mała Księgowość Rzeczpospolitej należy do niego zaimportować pliki, które będą zapisywały się w katalogu eksportu.